Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر آموزش و پرورش شهرستان جویبار با اعلام این خبر گفت: شهرستان جویبار به لحاظ بهره مندی از زمین‌های کشاورزی و کشاورزان پیشرو محل کسب و کار زیادی را فراهم  کرده که موجب شد مهاجران زیادی از دیگر استان‌های کشور به صورت فصلی به این شهرستان مهاجرت کنند.

سعادتی با اشاره به اینکه ۵۰۰دانش در این شهرستان امسال بازمانده از تحصیل هستند خاطرنشان کرد: بیشترین آمار بازماندگان تحصیل این شهرستان در دوره متوسطه دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مربوط به مهاجران ، کارگران فصلی، اعتیاد درخانواده و مشکلات مالی است، تصریح کرد: گروهی مرکب از کارشناسان در قالب پیگیری دانش آموزان بازمانده از تحصیل در این شهرستان تشکیل شده است که علت را بررسی ومی کنند تا راهکار‌های لازم  برای برگرداندن دوباره دانش آموزان اجرایی شود.

مدیر آموزش و پرورش جویبار خاطرنشان کرد: ۱۵هزار دانش آموز در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۵۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم