Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین گفت: با اقدامات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی شهرستان قاین از ابتدای سال ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار دام و طیور زنده پرورش یافته در دامداری‌ها و مرغداری‌ها و سایر واحد‌های پرورشی شهرستان، به مقصد کشتارگاه‌ها و دامداری‌های سراسر کشور حمل شده است.

او با اشاره به اینکه به وسیله واحد قرنطینه و امنیت زیستی این شبکه دامپزشکی گواهی بهداشتی برای این محموله ها صادر شده است افزود: این آمار متعلق به ۸ هزار و ۹۰۰ رأس دام زنده، هزار و ۹۸۰ قطعه شترمرغ و ۲ میلیون و ۹۰۹ هزار قطعه مرغ گوشتی و تخمگذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 حمل بیش از ۴ هزار تن شیر خام در خراسان جنوبی

بلوکی مقدم اظهار کرد: صدور گواهی بهداشتی حمل برای دام و طیور با اخذ تأییدیه بهداشتی شامل انجام واکسیناسیون، سلامت دام و پلاک کوبی هویت دار جهت دام زنده از سوی مراکز بخش خصوصی تحت نظر مدیریت جهاد کشاورزی و داشتن موافقت نامه از استان‌های مقصد به وسیله واحد قرنطینه این شبکه با خودرو‌های مخصوص حمل که دارای کد رهگیری هستند امکان پذیر است.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاین  عنوان کرد: انجام اقدامات بهداشتی و قرنطینه‌ای دامپزشکی از سوی کارشناسان دامپزشکی دولتی و خصوصی در جهت پیشگیری از احتمال انتقال و جابجایی بیماری‌های دامی قابل انتقال بین انسان و دام در حال انجام است تا شبکه دامپزشکی به عنوان مهمترین عضو حفاظت از سرمایه‌های دامی کشور ایفای نقش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گواهی بهداشتی دامپزشکی شبکه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی ظهر شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قائنات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

کاوسی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی هم در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

کد خبر 6096339

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند