Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:12:29 GMT

۴۲ واحد مسکن ملی در دهگلان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۰۴۶۸۴

۴۲ واحد مسکن ملی در دهگلان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۲ واحد مسکن ملی در شهرستان دهگلان عصر چهارشنبه با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسؤولان افتتاح و پروژه آبرسانی به این واحدها نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن است این اقدام در استان روی ریل قرار گرفته و پیشرفت قابل توجهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۱۴۰۰، توسط راه و شهرسازی ۱۶ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شد و ساخت این ۴۲ واحد در دهگلان نیز در دستور کار قرار گرفت و امروز با حضور استاندار در سه طبقه تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

کد خبر 6034331

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم کردستان شهرستان دهگلان انتخابات مجلس 1402 بوشهر تبریز کرمانشاه ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی بارش برف مشهد اردبیل مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری همدان انتخابات خبرگان رهبری 1402 کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۰۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این مراسم سیده مریم محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: پارسال بیش از ۳۰ تصفیه‌خانه در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان ساخته شد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که از این شمار ۲۱ تصفیه‌خانه تکمیل شد و به بهره‌برداری رسید.
دیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان هم با اشاره به اینکه این تصفیه‌خانه با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است، گفت: ملایر قطب تولید انگور و کشمش و دارای واحد‌های فرآوری کشمش متعددی است که برای پیشگیری از آسیب به محیط زیست از سوی این واحد‌ها نیازمند ایجاد تصفیه خانه در آنها هستیم.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد