Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت:یکی از مصادیق تقوا و از بهترین اعمال انتظار فرج است که در پرتو آن خوبی‌ها نمایان و عدالت در جهان گسترده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در تمامی ادیان و مکاتب بحث انتظار وجود دارد که شخصی ظهور و بر بی عدالتی‌ها خط پایان می‌کشد گرچه انحرافاتی در این مسیر وجود دارد.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود: منتظران باید برای فرج حضرت، ولی عصر (عج) دعا کنند، به شهدا متوسل شوند، دعا‌ها و زیارت‌های وارده را به نیابت از حضرت بخوانند.

وی ابراز داشت:روز ۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را در پیش داریم امروز در ایران اسلامی هزاران شرکت دانش بنیان داریم که هزاران طرح زیرساختی را مهندسان در حوزه‌های مختلف هدایت می‌کنند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: قبل از انقلاب ما مونتاژگر بودیم شرکت‌ها قطعات را سر هم می‌کردند، اما امروز به برکت انقلاب شرکت‌های دانش بنیان ما در حال تولید هستند و با وجود همه تحریم‌ها در دستاورد‌های دانش بنیان و فناوری رتبه ۱۶ جهان را داریم.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها در حال پیشرفت است و ما به قله نزدیک هستیم که بزودی سرآمد کشور‌های جهان خواهیم شد.

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد: قبل از انقلاب کمتر از ۵۰ درصد با سواد داشتیم، اما در حال حاضر بیش از۹۰ درصد مردم باسواد هستند.

وی ابراز داشت: الحاق دو ناو توسط سپاه پاسداران دست برتر ایران را در آب‌های دور دست نمایان کرد که این ناو‌ها در جهان منحصر به فرد هستند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: در نیمه شعبان جشن‌هایی در شان حضرت، ولی عصر (عج) در شهرستان برگزار می‌شود که از برگزار کنندگان جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: دعا و نماز بهترین حالت روحانی انسان است که در راس برنامه‌های اصلاحی حضرت، ولی عصر (عح) قرار دارد باید تلاش کنیم نماز پرشورتر در مساجد برگزار شود.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در آستانه انتخابات هستیم یکی از شگرد‌های دشمن کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است آنان روی تخلف، بی فایده بودن حضور مردم در انتخابات و... کار می‌کنند، اما رقابتی‌ترین انتخابات دنیا در ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح نمود: مردم با بصیرت لازم فریب دشمنان را نخواهند خورد و با حضور گسترده خود ریل گذاری نظام اسلامی را حمایت می‌کنند.

حجت الاسلام کاظمی با استناد به منویات مقام معظم رهبری افزود: نماینده باید قوی و کارآمد، اقتصاد دان و سیاست مدار باشد شجاعت در عمل، مومن، ساده زیست، دوری از منفعت شخصی و مردم دار باشد و از اسراف، اخلاق بد انتخاباتی پرهیز نماید.

وی تاکید کرد: هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را خدمت مدافعان امنیت تبریک می‌گوییم از امتیازات دستگاه اطلاعاتی بومی بودن و معنوی بودن آنان است که قابل تقدیر می‌باشد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات بزرگداشت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۱۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود

ایسنا/قم گردهمایی بزرگ دختران دانشجو به‌مناسبت روز میلاد حضرت معصومه(س) در حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

گردهمایی بزرگ «دختران دانشجو» در آستانه فرا رسیدن روز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) که به‌نام روز دختر نامگذاری شده در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این مراسم روز چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

این تجمع با اجرای نجم‌الدین شریعتی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان همراه خواهد بود؛ حاج سعید حدادیان و محمد حسین حدادیان در این مراسم مداحی می‌کند و سیدحمیدرضا برقعی به شعرخوانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است