Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار انارک گفت: فعالیت مستمر نیروهای امدادی در گردنه زنجیرگاه انارک از شب گذشته تاکنون ادامه دارد.

محمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اصفهان از فعالیت مستمر نیروهای امدادی در گردنه زنجیرگاه انارک از شب گذشته تاکنون خبر داد و اظهار کرد: با توجه به بارش‌های صورت گرفته از شب گذشته، شاهد لغزندگی و یخ زدن مسیر در بعضی از نقاط خصوصاً در گردنه زنجیرگاه انارک بودیم که ضمن هماهنگی انجام شده، ماشین آلات برف‌روبی و همچنین انتقال شن و نمک به محل مذکور به صورت مستمر صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: و همچنین عوامل مرتبط در خصوص باز کردن مسیر و خدمات رسانی به خودروهای عبوری در حال فعالیت هستند.

بخشدار انارک افزود: با توجه به پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بر گستردگی فعالیت سامانه سرد بارشی همراه با شرایط یخبندان و همچنین مشکلات موجود در انتقال گاز مصرفی به خانوارها، از کلیه هموطنان عزیز ساکن در بخش انارک انتظار می‌رود در خصوص صرفه‌جویی در مصرف گاز اهتمام لازم را داشته باشند.

جباری در پایان از زحمات شبانه روزی عوامل راهداری، شهرداری انارک و ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران مستقر در بخش انارک تقدیر کرد.

کد خبر 730899

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انارک نائین شهرستان نایین بارش برف بارش برف و باران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۲۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

کد خبر 6094056

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود