Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی به شهادت اسرای فلسطینی از اهالی نوار غزه در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از الجزیره، روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که دست کم ۲۷ فلسطینی ساکن نوار غزه در مراکز بازداشت نظامیان صهیونیست از آغاز حمله به این باریکه تاکنون به شهادت رسیده اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه شکنجه‌ها و اقدامات وحشیانه نظامیان خود علیه اسرای فلسطینی مدعی شد برخی از این اسرا بیماری‌های قبلی داشته و یا در جریان جنگ زخمی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش تاکید شده است که اکثر اسرای مذکور در پایگاه‌های «اس دی تیمان» و «عناتوت» در اراضی اشغالی به شهادت رسیده اند.

آژانس کار و امداد آوارگان فلسطینی وابسته به سازمان ملل (آنروا) به تازگی در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به شکنجه کارمندان بازداشت شده این آژانس در نوار غزه متهم کرد.

در این بیانیه آمده است که کارمندان آژانس آنروا از اتفاقات وحشتناکی در جریان بازداشت و بازجویی آن‌ها توسط نظامیان صهیونیست سخن می‌گویند.

آژانس آنروا اعلام کرد که این گزارش‌ها بیانگر آن است که نظامیان صهیونیست، افراد بازداشت شده را تحت شکنجه قرار داده و با آن‌ها بسیار بد رفتار می‌کنند و حتی آن‌ها را تحت اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحلیل روز طوفان الاقصی قیمت طوفان الاقصی سازمان ملل ارتش رژیم صهیونیستی اسیر فلسطینی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۰۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد

یک رسانه عبری گزارش داده است که ویدئوی منتشر شده از سوی حماس، زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، باراک راوید روزنامه‌نگار سرشناس اسرائیلی در واکنش به ویدیوی تازه گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در مورد اسرای اسرائیلی در غزه گفت: حماس ویدئویی را منتشر کرد که حاوی اولین شواهد بر زنده بودن کیت سیگال شهروند اسیر آمریکایی در غزه است و زنده بودن اسیری دیگر به اسم عامری میران را ثابت می‌کند.

شبکه عبری زبان کان هم تاکید کرد که جنگ روانی ادامه دارد، حماس ویدئوی دال بر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران را منتشر کرد.

روزنامه عبری زبان "یسرائیل هیوم" نیز به نقل از پدر اسیر عومری میران که در فایل ویدئویی قسام دیده می‌شود، تاکید کرد که این اولین اشاره دال بر زنده بودن اوست که دریافت کرده‌ایم.

شبکه 13 تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد تصاویر منتشر شده بیانگر زنده بودن کیت سیگال و عامری میران است.

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • رسانه عرب زبان: تل‌آویو در پرونده «آنروا» سیلی محکم خورد
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند