Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان معتقد است که اکثر اروپایی‌ها به دنبال راه حلی مسالمت آمیز در اوکراین هستند، اما بروکسل به دلیل نفوذ حامیان جورج سوروس، میلیاردر آمریکایی به نهادهایش، قادر به دستیابی به آن نیست.

براساس گزارش ریا نووستی، اوربان در مصاحبه با Radio Kossuth گفت: رهبران اروپایی احساس می‌کنند که افکار عمومی اروپا بیشتر از احزابی که خواستار صلح هستند و کمتر از طرف‌هایی که حامی جنگ‌ هستند، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر به سمت صلح در اروپا در حال شکست است، زیرا بروکسل در واقع اسیر شبکه جورج سوروس است.

به گفته اوربان، اعضای امپراتوری سوروس که او طی ۳۰ سال ساخته است، نه تنها می‌توانند بر افکار عمومی تأثیر بگذارند، بلکه آنقدر موضع مذاکره‌ای قوی دارند که می‌توانند بخشی از بودجه لازم برای رفع نیاز‌های خود را از خزانه داری بروکسل به دست آورند. اوربان افزود: آنها در کمیسیون اروپا و پارلمان اروپا حضور دارند و تعدادی از نخست وزیران توسط امپراطوری سوروس منصوب شده اند.

نخست وزیر مجارستان با بیان اینکه اروپایی‌ها فرصتی خواهند داشت تا ارزیابی خود را از اقدامات سیاستمداران طرفدار جنگ در انتخابات پارلمان اروپا بیان کنند، افزود: مقامات کشورم به طور مرتب مواضع افکار عمومی را در مورد موضوعات مهم بررسی می‌کنند. بر اساس آخرین نظرسنجی، ۸۶ درصد مجار‌ها مخالف اعزام نیروی غربی به اوکراین هستند.

 اوربان در ماه مه گذشته اعلام کرد که سازندگان اسلحه، سودجویان و محافل بزرگ اقتصادی غربی، از جمله سوروس، که خواهان دسترسی به منابع طبیعی روسیه هستند، علاقه‌مند به ادامه درگیری در اوکراین هستند.

اوربان پیشتر گفته بود که احساس می‌کند برخی از تصمیمات بروکسل منعکس کننده منافع اروپا نیست، بلکه منافع آمریکا را منعکس می‌کند و اعلام کرد که انتخابات پارلمان اروپا در تابستان به راحتی می‌تواند ترکیب رهبران اروپایی را تغییر دهد که دیگر در خدمت منافع رای دهندگان خود و قادر به مقابله با بحران ها به ویژه درگیری در اوکراین نیستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جورج سوروس ویکتور اوربان اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۹۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه