Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر حامد عمرانی، درباره حمله به دو دستگاه آمبولانس در محور مواصلاتی کهنوج به جیرفت گفت: علت و انگیزه عاملان این حادثه اختلافات شخصی و طایفه‌ای بوده است.

حامد عمرانی اظهار داشت: سال گذشته در اثر اختلافات شخصی و طایفه‌ای در یک نزاع ۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب به قتل می‌رسند و پس از مدتی متهم به قتل دستگیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل نبود زندان در شهرستان رودبار فرد متهم به قتل از سال گذشته تاکنون در زندان کهنوج نگهداری می‌شده است.

وی تصریح کرد: امروز یکی بستگان متهم به قتل جهت ملاقات با زندانی به زندان کهنوج مراجعه می‌کند و پس از بازگشت از زندان مورد حمله افراد ناشناس قرار می‌گیرد و ضاربان از صحنه جرم متواری می‌شوند.

دادستان عنبراباد اعلام کرد: بلافاصله فرد مجروح به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج منتقل می‌شود و سپس جهت ادامه درمان به بیمارستان جیرفت و کرمان اعزام می‌شود.

وی اعلام کرد: تحقیقات اولیه بیانگر این مطلب است افراد مهاجم که از طایفه مقتول نزاع سال قبل هستند و پس از کسب اطلاع از اینکه فرد مضروب به بیمارستان جیرفت منتقل شده است مجدداً در مسیر آمبولانس کمین می‌کنند و متأسفانه در ابتدا به یک دستگاه آمبولانس که حامل یک مریض قلبی بوده است حمله می‌کنند که در این حادثه راننده آمبولانس مجروح می‌شود.

وی افزود: افراد ضارب مجدداً به آمبولانس دوم که (حامل فرد مجروح روبروی زندان کهنوج بوده است) حمله می‌کنند و متأسفانه در این حادثه فرد مضروب و برادر وی به قتل می‌رسند و به کادر درمان در این آمبولانس آسیبی وارد نشده است.

دادستان عنبرآباد بابیان اینکه هویت افراد ضارب شناسایی شده است، افزود: در این رابطه تدابیر لازم اندیشیده شده است و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهمین صادر شده است.

کد خبر 842027 برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر ویژه دادستانی قتل قاتل حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۵۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان

روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داد که میری رگو، وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی شنبه شب در مصاحبه با کانال ۱۴ گفت که اسرائیل "به پرتاب‌های ایران پاسخ داد، چون اسرائیل یک بازنده نیست".

از رگو در مورد احتمال حمله زمینی به رفح نیز سوال شد و گفت: «ما در مورد رفح تردید داشتیم. ارتش در خان یونس بود و بعد با ایران برخورد کردیم. با فناوری اسرائیل و تصمیماتی که گرفتیم توانستیم پرتاب‌هایی را که از ایران به سمت اسرائیل شلیک می‌شد، رهگیری کنیم. ما پاسخ دادیم و ایران این پیام را دریافت کرد. اسرائیل یک بازنده نیست.»

اظهارات رگو نشان دهنده اولین باری است که یک وزیر اسرائیلی مستقیماً به حملات اسرائیل به ایران می‌پردازد.

در اول آوریل، هفت ایرانی، از جمله یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این کشور، در حمله مشکوک اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، سوریه شهید شدند.

دو هفته بعد، ایران در عملیاتی موفق و تلافی جویانه بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک را به سمت اسرائیل پرتاب کرد.

اظهارات رگو به تلافی بعدی اسرائیل در ۱۹ آوریل اشاره داشت، زمانی که چندین پهپاد به سمت مرکز ایران پرتاب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • ببینید | فوری؛ اولین تصاویر از لحظه حمله گذرگاه رفح در مرز مصر توسط هواپیماهای اسرائیلی
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ دادیم
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی