Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بهنود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: این عکس عادی است یکی از سالهای دهه هفتاد. ما یک گروه کوچک روزنامه نگاران چندین راه رفتیم، و چندین بار افتادیم. ده ها کار کردیم و در سال هفتاد، جمعی از گروه در مجله صنعت حمل و نقل گرد امدیم . این عکس یادگار است، عید است میکروفون با من بوده نفر دوم عمید نائینی (نفر اول) است، سوم شخص مهدی سحابی یکی از ستون های محکم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفر چهارم کیومرث نایینی است. عضو ثابت و ساکت گروه در هر جا رفتیم. کیومرث ستون ساکت بود. از سال ١٣٥٠ در روزنامه با من بود، من با او بودم. محرم و به سرعتی باورنکردنی روزنامه را یاد گرفت، نه که نوشت بلکه برای همه فضای کاری را آرام ساخت، بخش اداری و توابع را آموخت و ساخت. تا سی سال گذشت از سال ١٣٥٠ تا ١٣٨٠، از آن زمان فریبرز رییس دانا را از دست دادیم، مهدی سحابی رفت، فیروز گوران نیز و حالا ، همین پریروز، کیومرث هم رفت، سالی است که بیمار بود ولی گمان نداشتیم که سیزده به در نحس می شود ، که شد، همسر مهربانش، دختران عزیزش، تنها خواهرش و برادران عباس و عمید، و همه خانواده نایینی سیاه پوشند،

و این نوشتم تا بگویم ما هم پنجاه و اندی سال را با هم گذراندایم، سخت بود، شاید سربلند بودیم یا… بگذرد… یادش گرامی.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1891012

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رسانه روزنامه نگاری نویسنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۵۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی حالا سرمربی دروازه‌بانی شده که اختلاف سنی زیادی با او نداره و سال‌ها در اردوهای تیم ملی ارتباط نزدیکی با وی داشته است‌.

علیرضا حقیقی از میانه فصل تجربه‌ای متفاوت با رفیق قدیمی خود، مسعود شجاعی به دست آورد و البته او نقش مهمی هم در تیم هوادار برعهده دارد.

از ابتدای حضور مسعود شجاع بارها دیده شده که او در حین متوقف شدن بازی با دروازه‌بانش شروع به صحبت می‌کند و تاکتیک‌های تیم را با او در میان می‌گذارد.

حقیقی اگرچه کاپیتان اول هوادار نیست اما نقش انتقال دهنده دستورات را در عقب زمین هوادار ایفا می‌کند. شاید حقیقی در سال‌های پس از فوتبالش نیز در نقش یک دستیار برای مسعود شجاعی ظاهر بشود.

دیگر خبرها

  • چهره جدی شجاعی برای تقابل با ملوان
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • (ویدئو) مسعود فروتن؛ اولین کار رنگیِ تلویزیون را من کارگردانی کردم
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد