Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@07:46:01 GMT

علت صدای انفجار در گناوه و بوشهر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۱۵۷۶۲۱

به گزارش صدای ایران،محمدتقی صفری شامگاه جمعه اظهار کرد: به منظور تامین سنگ های مورد نیاز برای عملیات اجرایی موج‌شکن ها و بخشی از اسکله در حال ترمیم بندر گناوه، در ۲ نوبت انفجارهایی در کوه بینک انجام شد.


وی افزود: با توجه به این که معادن سنگ این کوه در فاصله هشت کیلومتری شهر گناوه قرار دارد، انفجارهای انجام شده به خوبی احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار گناوه تصریح کرد: عملیات انفجار از قبل طراحی و با حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مرتبط انجام و پس از آن عملیات برداشت سنگ های مورد نیاز طرح اسکله بندر گناوه انجام شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای انفجار گناوه بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۵۷۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالحمید حمزه پور اظهار کرد: روستای کم رضوان از توابع بخش مهران شهرستان لنگه در حال حاضر فاقد شبکه آبرسانی و خط انتقال است و آبفای هرمزگان با هدف تأمین نیاز آبی این روستا و بهبود شرایط زندگی اقدام به اجرای خط انتقال آب به این روستا کرده است.

وی در تشریح جزئیات این پروژه، افزود: در حال حاضر عملیات احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به اتمام رسیده است که با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات اجرای ۱۱.۵ کیلومتر خط انتقال نیز آغاز شده است که نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تأمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین از پیش بینی اجرای ۲ کیلومتر شبکه توزیع برای این روستا خبر داد که پس از تأمین اعتبار، عملیات آن نیز آغاز خواهد شد.

گفتنی است، روستای کم رضوان ۲۵۰ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 6097826

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • نیاز مبرم به تأسیس ۵ پایگاه امداد دریایی در بوشهر
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر اشغالی حیفا
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد