Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خشنودی از احداث میعادگاه مرکزی راهیان نور شهید کاوه در مهاباد گفت: این میعادگاه مجموعه‌ای کامل دربردارنده یادمان و زائرسرا بوده و در آن همه امکانات موردنیاز زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس از جمله سرویس بهداشتی، حمام، نمازخانه، غذاخوری و استراحتگاه احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌الله ابراهیمی،  با بیان اینکه این مجموعه به استعداد ۶۰۰ نفر ساخته می‌شود، افزود: مراحل ساخت و ساز با سرعت و جدیت دنبال می‌شود به طوریکه پارسال کلنگ زنی صورت گرفت و امسال نیز از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

ابراهیمی اظهارکرد: این مجموعه به صورت کامل و متمرکز برای اسکان زائران مناطق عملیاتی  شمال غرب کشور در سه راهی شهدای دارلک مهاباد و به عبارتی در مجاورت محل دفتر شهید کاوه درحال ساخت است.

مسئول اردویی و راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه فراهم کردن زیرساختهای راهیان نور یکی از دغدغه‌های جدی سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی است، اضافه کرد: در این راستا و به واسطه حمایتهایی که صورت گرفته است در شاخص آمار و عملکرد میزبانی و اعزام کاروانهای اردوهای راهیان نور در صدر استانها قرار داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۶۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری قاتل جوان ۳۷ ساله در اطراف روستای کولیجه شهرستان مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، صادق شکری، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک جوانی در اطراف روستای کولیجه بلافاصله کارآگاهان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد آثار ضربه و جراحات وارده به سر جوان عامل مرگ بوده و تحقیقات میدانی و بررسی محل تردد مقتول و عملیات شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: با انجام تحقیقات میدانی از اهالی روستا و بررسی آثار و علائم به‌جای مانده از صحنه جرم متهم به قتل شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

شکری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با ضربه چوب‌دستی به سر مقتول اعتراف و انگیزه خود را مزاحمت ناموسی مقتول برای همسرش عنوان کرد.

کد خبر 750675

دیگر خبرها

  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا