Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک و هفته سلامت کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان با حضور کارشناسان و محیط بانان اداره از پناهگاه حیات وحش تالاب بین المللی کانی برازان بازدید کردند.

فاروق سلیمانی گفت: در حاشیه این بازدید ، محوطه تالاب از وجود هرگونه زباله پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تالاب کانی برازان محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۱۸۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از حیات وحش، رسالت همه ایرانی‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، نخستین خبر مربوط به گردشگرانی است که در جنگل با یک گربه وحشی در تله شکارچیان مواجه می‌شوند و به جای آنکه بی‌تفاوت از کنار تله عبور کنند، با همکاری هم و کاملا با دقت برای نجات آن گربه وحشی تلاش می‌کنند که درنهایت نیز این حیوان به دامان طبیعت بازمی‌گردد.

اما خبر بعدیمان مربوط به یک بهله سارگپه است که چندوقت پیش توسط یکی از دوستداران حیات وحش و به‌علت مصدومیت به اداره حفاظت محیط‌زیست مانه و سملقان تحویل داده شده بود تا تحت درمان قرار گیرد. این بهله، پس از تیمار و بازیافتن سلامتی کامل، روز گذشته درطبیعت رهاسازی شد تا به زیستگاه خود برگردد.

خوب است بدانید سارگپه‌ها، پرنده‌هایی شکاری از راسته شاهین سانان هستند که در تیره قوشیان قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: لطفا طبیعت را جارو نکنید! با مهمانان‌های جدید تهران مهربان باشید کد خبر 850194 برچسب‌ها نیکوکاری محیط زیست جنگل محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • حفاظت از حیات وحش، رسالت همه ایرانی‌ها
  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • هشت شکارچی متخلف در گچساران دستگیر شدند
  • هشت شکارچی متخلف حیات وحش گچساران دستگیر شدند
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • تالاب گرده‌قیت نقده بعد از ۲۵ سال احیا شد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • آغاز طرح مقابله با تخلفات صید غیرمجاز برای حمایت از تالاب و صیادان شادگان 
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج