2024-05-06@10:12:31 GMT
۱۸ نتیجه - (۰.۰۰۱ ثانیه)
«اخبار کژوال کمپ»:
بیشتر بخوانید: اخبار اقتصادی روز در یوتیوب
از ۲۲ شهریور تا ۱۴ مهرماه شرکت کنندگان به تیم سازی و شنیدن ۲۴ داستان موفقیت از بازیسازان ایرانی پرداختند. در انتهای مرحله تیمسازی، ۶۰ تیم شکل گرفت و کژوال کمپ وارد مرحله بعدی خود شد. سبدی از کارگاههای آموزشی برای ۶۰ تیم بازیساز از ۱۵ مهرماه تا ۱۰آذر، ۳۷ کارگاه تخصصی برای شرکت کنندگان...
علیرغم اینکه صنعت بازیهای موبایلی در دنیا به یکی از پردرآمدترین صنایع تبدل شده و میلیونها کاربر را به خود جذب کرده، در ایران این مسئله تا حدودی همچنان محقق نشده. البته در حال حاضر برخی از بازیهای موبایلی ایرانی با استقبال قابل توجهی از سوی کاربران روبرو هستند، اما همچنان کاستیهایی در این حوزه...
این توجه در سالهای اخیر در ایران نیز به شکل متفاوت و جدیدی نمود پیدا کرده است. میزان تقاضایی که در بازار ایران موج میزند در مقابل عرضه کم؛ نشان دهنده این موضوع است که مسیر پیش روی تیمهایی که علاقه به ساخت بازی دارند هموار است. کافه بازار به عنوان بزرگترین و مهمترین مارکت بازیهای...
به گزارش همشهری آنلاین، دومین رویداد بازیسازی «کژوالکمپ» با هدف ارتقای صنعت بازی موبایلی یک هفتهای است که کار خود را آغاز کرده است و پس از یک دوره چهار ماهه، در بهمنماه ۹۹ به کار خود پایان خواهد داد. کافه بازار، بنیاد ملی بازیهای رایانهای، انستیتو ملی بازیسازی، مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) و...
بازیهای ویدئویی به یکی از صنعتهای بزرگ دنیا تبدیل شده است و بیش از ۴۰ درصد سهم درآمدی این صنعت به بازیهای موبایل تعلق دارد. در این میان خبر خوشحال کننده برای بازیسازان و دانشجویان علاقمند به تولید بازی در ایران، برگزاری دومین رویداد کژوال کمپ میباشد. رویدادی که هدف از برگزاری آن، ارتقای صنعت...
بازیهای ویدئویی به یکی از صنعتهای بزرگ دنیا تبدیل شده است و بیش از ۴۰ درصد سهم درآمدی این صنعت به بازیهای موبایل تعلق دارد. در این میان خبر خوشحال کننده برای بازیسازان و دانشجویان علاقمند به تولید بازی در ایران، برگزاری دومین رویداد کژوال کمپ میباشد. رویدادی که هدف از برگزاری آن، ارتقای صنعت...
به گزارش خبرگزاری فارس، رویداد بازیسازی «کژوال کمپ» که اولین دوره آن در سال 97 برگزار شد، برای دومین سال از ۲۲ شهریور شروع به کار خواهد کرد و پس از یک دوره چهارماهه، در بهمنماه ۹۹ با اهدای جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی به برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد. کافه بازار برگزار کننده...
در این رویداد رقابتی و آموزشی برنامهنویسی اپلیکیشن بازی ۲۲۸ تیم حدود ۹۰ نسخه بازی اولیه داشتند که پس از غربال اولیه ۳۹ تیم به مرحله اصلی و ۲۱ تیم به مرحله نهایی رسیدند. آمارهای این رقابت نشان میدهند بیش از ۳۲ هزار نفر بازیهای تولید شده توسط این تیمها در این دوره را دانلود و بازی کردند. این...
فرارو- صنعت بازیسازی در ایران به دلایل مختلفی هنوز در قیاس با بازیسازی در جهان نیازمند رشد بیشتر است. نبود رشتههای مرتبط در تحصیلات آکادمیک، تلاش برای رشد سریع به جای طی کردن پلههای ترقی، عدم توجه به سبکهای مختلف بازی موبایلی، عدم توجه به نیاز مخاطب، عدم انتشار مناسب بازی وعدم حمایت کافی نهادهای...
علی رضوی یکی از شرکتکنندههای جالب فینال کژوالکمپ است. او که با بازی «تیلهباز آنلاین» تجربه و رکوردهای جدیدی برای خودش رقم زده است، همیشه آرزو داشته یک بازی بسازد که کاربر نتواند نصب کند و راحت کرک کند. حالا در کژوالکمپ با گیمآنالیتیک آشنا شده و تازه میفهمد چرا در بازیهای...
فرارو- مسابقات کژوالکمپ حالا به مرحله نفسگیر پایانی رسیده و ۲۱ فینالیست منتظرند تا در پایان دیماه مزد تلاشهایشان را دشت کنند. آتوسا حسینیخواه یکی از این فینالیستهاست که با بازی «فرار (فرار از ضحاک)» به فینال رسیده است. او با ۳ همتیمیاش یک سالی بیشتر نیست که وارد بازیسازی شدهاند و امیدوارند در مسابقات...
صنعت بازیسازی در ایران طی سالهای اخیر از نظر کمّی و کیفی رشد بسیاری یافته است؛ بهیژه بازیهایی که بر روی پلتفرم موبایل طراحی میشوند، به دلیل ویژگیهای خاص طراحی این بازیها و نیز سهولت دسترسی، مخاطبان گستردهتری داشتهاند. توسعه صنعت بازیسازی در سالهای اخیر باعث شده تا رویدادها و جشنوارهای متعددی در...
صنعت بازیسازی در ایران طی سالهای اخیر از نظر کمّی و کیفی رشد بسیاری یافته است؛ بهیژه بازیهایی که بر روی پلتفرم موبایل طراحی میشوند، به دلیل ویژگیهای خاص طراحی این بازیها و نیز سهولت دسترسی، مخاطبان گستردهتری داشتهاند. توسعه صنعت بازیسازی در سالهای اخیر باعث شده تا رویدادها و جشنوارهای متعددی در...
تهران – ایرنا – بازیسازهای ایران می توانند صنعت داخلی قدرتمندی را بیافرینند، اما این صنعت تاکنون کمی مورد غفلت واقع شده است. رقابت 10 هفتهای کژوال کمپ از آن دست برنامه هایی است که برای یاری این تیم ها آمده و پراکندگی جغرافیایی شرکت کنندگان در ان قابل توجه است. هدف اصلی...
کافه بازار و آواگیمز در جهت رونق صنعت بازیهای ایرانی موبایل، رقابتهای بازیسازی کژوال کمپ را با حضور بازیسازان برگزار میکنند. رویداد کافه گیمز ۲ در کنار سخنرانیها و شبکهسازی ارزشمندی که داشت با یک سورپرایز همراه بود: رونمایی از رقابتهای کژوال کمپ با هدف ارتقاء دانش و کیفیت بازیسازی موبایل. اکنون بعد از...
در این رویداد که روز شنبه 7مهرماه ساعت14 در کافه بازار برگزار شد امیرشریفی مدیرعامل کافه بازار در ابتدا با اشاره به نقش کافه بازار در صنعت بازیسازی گفت: کافه بازار با راهاندازی بستر ارائهی محتوا به بازیسازان، بازاری را ایجاد کرده که مردم در آن بتوانندبازیها را ببینند، خریدکنند و همچنین ادامهی این چرخه به درآمدزایی بازیسازان منجر شود و از طریق آن شرکتها نیز به تولید خود ادامه دهند. او با تاکید بر ایجاد اکوسیستم استاندارد گفت: کافه بازار با انتشار...