Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - در حالی که کمتر از یک 10 روز به شروع رقابت های لیگ برتر زمان باقی است ، عدم ارسال قرارداد بازیکنان عمران ساری به سازمان لیگ ، این نماینده مازنی ها را در سوپر لیگ والیبال کشور دچار بلاتکلیفی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، براساس قوانین فدراسیون باید قرارداد بازیکنان پیش از شروع رقابت های لیگ به سازمان لیگ ارسال تا برای بازیکنان کارت ورود به بازی صادر شود که این کار هنوز از سوی باشگاه عمران ساری انجام نشده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم والیبال عمران شهرداری ساری که دومین سال حضورش را درلیگ برتر والیبال تجربه می کند ، در سال جاری با جذب 5 بازیکن جدید به دنبال جایگاه جدید برای خود در جدول این رقابت هاست تا بتواند ناکامی نیم فصل دوم خود را در این رقابت ها جبران کند و حداقل در بین هشت تیم حاضر در مرحله دوم این رقابت ها قرار گیرد.
سرمربی تیم عمران ساری در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : تیم عمران با جذب پنج بازیکن جدید به طور کامل برای نیم فصل اول این رقابت ها بسته شد.
بهزاد محمودی در مورد ارسال نشدن مدارک بازیکنان تیمش به سازمان لیگ ، افزود : ما طبق وظیفه مدارک بازیکنان و کادر فنی را به باشگاه ارایه کردیم و این در حیطه اختیار باشگاه است که باید مدارک را بموقع تحویل سازمان لیگ دهد تا برای بازیکنان کارت صادر شود.
وی ادامه داد : تیم ما سرگرم تمرین آماده سازی است و دستکم 2 بازی آمادگی با تیم های لیگ برتری را پیش بینی کردیم که رایزنی در این ارتباط انجام شد و بزودی تیم ها مشخص می شوند.
یک مسئول درباشگاه عمران شهرداری ساری بلاتکلیفی این باشگاه را ناشی از تغییر و تحول مدیریتی دانست و ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریع تر تصمیم نهایی برای حضور در رقابت های لیگ گرفته شود.
وی که خواست نامش در گزارش ذکر نشود ، به خبرنگار ایرنا گفت که باشگاه مبلغ 900 میلیون ریال بابت ورود تیم به رقابت های لیگ برتر و قرعه کشی را واریز کرد و این به معنای حضور در رقابت های لیگ برتر است.
او افزود : با این وجود هنوز مدارک بازیکنان تیم عمران ساری به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد و صدورکارت بازیکنان و کادر فنی ارسال نشده است و زمان زیادی برای این کار نیز وجود ندارد.
این منبع مسئول علت تاخیر در ارسال مدارک را نارضایتی مدیرعامل جدید سازمان عمران شهرداری ساری به عنوان حامی مالی این تیم از قرارداد بازیکنان و کادرفنی اعلام کرد.
طبق زمان بندی سازمان لیگ ، رقابت های لیگ برتر والیبال در یکی از روزهای یکشنبه یا چهارشنبه ( 16 تا 19 مهرماه) شروع می شود.
مدیرعامل باشگاه عمران ساری هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت تاخیر در ارسال مدارک بازیکنان به سازمان لیگ برای ثبت قرارداد و صدور کارت را ناشی از تغییر و تحول مدیریتی دانست و در عین حال اعلام کرد که این تیم در رقابت های لیگ برتر شرکت می کند.
کاوه مرتضوی گفت که با تعییر و تحول مدیریتی باید قرارداد بازیکنان و کادر فنی مورد بازبینی قرار می گرفت و این کار در حال انجام است و مشکلی برای حضور در لیگ برتر وجود ندارد.
وی اظهارداشت : تا پایان هفته جاری برای ارسال مدارک بازیکنان برای ثبت قرارداد به سازمان لیگ و صدور کارت بازیکنان و کادر فنی فرصت داریم و دراین زمان این کار انجام می شود.
کاله آمل و عمران ساری 2 نماینده مازندران در رقابت های والیبال لیگ برتر هستند که در سال گذشته هر دوی این تیم ها موفق نشدند تا در بین تیم های اول تا سوم قرار گیرند.
در رقابت های سال گذشته لیگ برتر والیبال ، تیم بانک سرمایه اول شد ، پیکان تهران به مقام دوم رسید و شهرداری ارومیه هم سوم شده بود
خبرگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۱۷۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی