Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- ایرنا- فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور درحالی از روز یکشنبه 16 مهر ماه در شهرهای مختلف شروع می شود که تیم والیبال کاله یکی از نمایندگان مازندران با حفظ بازیکنان جوانش به دنبال شگفتی سازی در رقابت های این فصل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم کاله مازندران در حالی نهمین فصل حضورش در سطح اول والیبال کشور را تجربه می کند که این تیم در هشت دوره حضورش با هدایت بهروز عطایی توانسته 2 مقام قهرمانی ، یک نائب قهرمانی و دو مقام سومی این رقابتها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قهرمانی در جام باشگاههای آسیا و چهارمی در جام باشگاههای جهان از دیگر مقام هایی بوده که کاله ای ها در کمتر از یک دهه گذشته به آن دست یافته و از این نظر پس از پیکان تهران به عنوان دومین تیم افتخارآفرین لیگ برتر والیبال ایران لقب گرفتند.
کارنامه درخشان و پر و پیمان کاله از یک سو و پیروی از سیاست های مدیران باشگاه مبنی بر جذب بازیکنان نوجوان و جوان کشور برای پرورش در آکادمی این تیم ، باعث شده تا چند سال اخیر دست کاله از رسیدن به مقام و رفتن روی سکو کوتاه بماند ، تصمیمی که به مذاق والیبال دوستان آملی و علاقه مند به نتیجه گرایی خوش نیامد و اینها در سه فصل گذشته در پی جذب نشدن بازیکنان ستاره و ملی پوش به این تیم و جدایی بازیکنان ملی پوش این شهر و کوچیدن به تیم های رقیب ، حسابی گله مند بودند.
** تمرینات پرفشار وبی سروصدا
کاله ای ها تمرینات پر فشار خود را زودتر از دیگر تیم های لیگ برتر در آمل شروع کردند و از اوایل شهریور ماه و با اضافه شدن بازیکنان تیم ملی نوجوانان پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی جهان به این تمرینات گروهی ، برنامه با نظم بهتری دنبال شد.
ظواهر امر حاکی از آن است که کاله ای ها امسال هم با بازیکنان جوانشان به دنبال شگفتی سازی در رقابت های این فصل باشند ،
بازیکنانی که در فصل گذشته در تیم ملی نوجوانان حضور داشتند و نخستین حضور لیگ برتری خود را با کاله تجربه کردند ، در مسابقات جهانی2017 با مقام قهرمانی برگشتند و با تجربه ای بالا و آب دیده از مسابقات مهم ، با کاله مازندران ، مهیای حضور در رقابت های فصل جدید هستند.
جواد کریمی ، علی رمضانی ، رسول آق چلی ، آرمین رنجبر ، ولی علیپور ، رضا عابدینی ، مبین مظلوم ، ابوالفضل قلی پور ، اسماعیل طالبی ، اسماعیل مسافر ، محمدعلی فلاح ، امیرحسین اسفندیار ، سعیدآقاجانی و میثم صالحی 14 بازیکن این فصل تیم کاله مازندران هستند.
بهروز عطایی سرمربی آملی تیم کاله که در همه این سال ها به جز یک فصل با این تیم در سطح اول والیبال کشور همواره به عنوان یک مدعی مطرح بوده، امسال نیز امیدواراست با بازیکنان جوان و میدان دیده اش، رقب سخت تری برای حریفان باشد.
مدیران این تیم امسال هم با نظر بهروز عطایی مربی با دانش آملی ها ، و حفظ کردن بازیکنان اصلی و فصل گذشته این تیم و ملی پوشان تیم نوجوانان و چند بازیکن جوان و بومی ، سی و دومین دوره لیگ را شروع خواهند کرد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت : تیم ما از مرداد ماه تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و از نیمه دوم شهریور ماه با اضافه شدن بازیکنان تیم ملی نوجوانان پس از مسابقات جهانی به تمرینات گروهی کاله ، روند کار جدیدی تر و پرفشار در آمل برگزار شد.
بهروز عطایی افزود : برای امسال ، ما تا حدود زیادی ترکیب اصلی و فصل گذشته تیم را حفظ کردیم و تغییرات زیادی نداشته و تقریبا نفرات اصلی این تیم را که درفصل گذشته از بازیکنان ثابت و تاثیرگذار تیم ملی والیبال نوجوانان بودند ، حفظ کردیم.
وی ادامه داد : تنها جا به جایی صورت گرفته در تیم کاله در این فصل ، جدایی ' مهدی رنجبر ' کاپیتان آملی فصل گذشته تیم کاله بوده که راهی تبریز شده و به جای این بازیکن نیز' رضا عابدینی ' به تیم اضافه شده است .
** به آمادگی مسابقات رسیدیم
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران همچنین به برگزاری چند بازی دوستانه در هفته گذشته با تیم های لیگ برتری اشاره کرد وگفت : علاوه بر آن در یک تورنمنت چهارجانبه در کشور ترکیه شرکت کردیم ، بازی های خیلی خوبی را با چند تیم خارجی در ترکیه و پس از آن نیزچند بازی دوستانه در آمل داشتیم و این بازیها باعث شد تا شناخت نسبی از وضعیت تیم به دست بیاید.
عطایی گفت : توقع من برای فصل پیش رو این است که بازیکنان نوجوان ما که فصل قبل در کاله و نیز درمسابقات مهم جهانی حضور داشتند، تجربه های خوبی کسب کردند وانتظار بر این است که عملکرد آن امسال بهتر از سال قبل باشد.
وی افزود : در واقع رقابت اصلی با چهار تیم پیکان ، بانک سرمایه ، سایپا و شهرداری ارومیه است که بازیکنان ملی پوش جذب کردند ، اگر چه تیم های دیگر هم با انگیزه های بالایی به میدان خواهند آمد.
عطائی یادآور شد : به هر حال ما در کاله کار خودمان را انجام خواهیم داد و با توجه به وضعیت دیگر تیم ها ، این دلیلی نمی شود که ما دست رو دست بگذاریم و کاری نکنیم . ما تلاش خودمان را خواهیم کرد و هدف ما در این فصل این است که بهتر از فصل قبل باشیم و به عنوان یک تیم خوب در آخر فصل از کاله یاد شود.
سی و دومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران ' جام شهید حججی ' از روز یکشنبه 16 مهر ماه با حضور تیم های پیکان ، بانک سرمایه ، کاله مازندران ، سایپای تهران ، شهرداری ارومیه ، شهرداری تبریز ، خاتم اردکان ، سازمان عمران شهرداری ساری ، ایرانیان گنبد ، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان آغاز می شود.
تیم کاله مازندران که در فصل گذشته این مسابقات به مقام ششمی لیگ دسته یافته بود ، در نهمین سال حضور خود در این مسابقات در هفته نخست روز یکشنبه 16 مهرماه در آمل میزبان تیم ساپیا تهران است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: حمزه کیانی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم و رده سنی نوجوانان و محمد محمدی پیرمحمدی در وزن منفی ۶۹ کیلوگرم و رده سنی جوانان و امیرحسین گودرزی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان به مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این ورزشکاران از ۱۱ تا ۲۴ اردیبهشت ماه در ابوظبی به مصاف حریفان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم