Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوشهر – ایرنا – بر اثر بارش شدید باران طی 48 ساعت گذشته، بسیاری از معابر اصلی و فرعی شهرهای غرب استان مازندران دچار آبگرفتگی شده و تردد را در این معابر با کندی مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،بارندگی که از شب گذشته در منطقه آغاز شد به طور متناوت ادامه دارد و به همین خاطر اکثر رودخانه های این مناطق با افزایش دبی آب رو به رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شدت بارندگی در شهرستان رامسر در غربی ترین نقطه از استان مازندران به حدی زیادی بوده که مدارس تمامی مقاطع این شهرستان روز چهارشنبه تعطیل شده است.
هواشناسی مازندران دیروز اخطار داده بود که طی امروز و فردا در نیمه غربی استان مازندران باران با شدت بیشتر خواهد بارید و آبگرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نخواهد بود.
بر اساس اعلام هواشناسی نوشهر ، میزان بارش باران از صبح دیروز تا بامداد امروز به در نوشهر 72 میلی متر و رامسر 151 میلی متر بوده است.
گزارش خبرنگار ایرنا از تنکابن حاکی است بر اثر این بارش ها سطح آب رودخانه چشمه کیله بالا آمده و احتمال طغیان این رودخانه با توجه به تداوم بارش ها دور از انتظار نیست.
بسیاری از خیابان های اصلی و فرعی شهر همچون جمهوری اسلامی ، شهید شیرودی ، طالقانی ، امیر کبیر ، مهر و سبزه میدان دچار آبگرفتگی شده اند.
همچنین زیر گذر مرکز شهر نیز به دلیل آبگرفتگی بسته شده و امکان تردد ار آن امکان پذیر نیست.
آبگرفتگی سبب کندی تردد خودروها بویژه سرویس های مدارس شده و احتمال می رود ساعت زنگ مدارس کمی دیرتر نواخته شود.
کوچه های شهرک مسکونی کریم آباد ، الهیه ، سرشار و فرهنگیان نیز دچار آبگرفتگی شده اند.
بسیاری از جوی ها و کانال های آب سطح شهر به دلیل عدم پاکسازی دچار گرفتگی شده و آب درون آن به خیابان های مرکز شهر سرازیر شده اند.
همچنین بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا برخی از خیابان های فرعی و اصلی شهرستانهای نوشهر ، نور ، عباس آباد و چالوس نیز دچار آبگرفتگی شده و باعث کندی تردد در این شهرها شده است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7513/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۴۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با ورود سامانه بارشی به استان بارش باران از صبح امروز اهواز و سایر شهرهای استان را فرا گرفت.

در این بارش که همراه با  رعد و برق و باد می باشد، موجب لطیف‌تر شدن هوای شهرهای استان  شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:این بار‌ش‌ها تا اوخر روز سه شنبه در استان فعال است. 

 محمد سبزه زاری افزود:این سامانه بارشی موجب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان می شود و بیشترین حجم بارندگی‌ها بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود. 

وی اظهار کرد: با توجه به ماهیّت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد و ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

دیگر خبرها

  • تندباد و بارش شدید باران در شهرهای جنوبی استان ایلام
  • بارش باران در خوزستان
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رنجش شهروندان زابلی از پس زدگی آب فاضلاب در معابر + تصاویر
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد