Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالحلیم بن عبدالقادر، رییس فدراسیون سپک تاکرا آسیا با معاون وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارت‌خانه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش صبح چهارشنبه در دیدار با رییس فدراسیون سپک تاکرا آسیا گفت: مسوولان سپک تاکرای جهانی و آسیا در تلاش هستند بتوانند با توسعه هر چه بیش‌تر این رشته به‌زودی آن را المپیکی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به امکاناتی که ما در اکثر نقاط کشور از جمله سالن‌های سرپوشیده، زمین بدمینتون و والیبال داریم، همکاری و حمایت وزارت ورزش از توسعه سپک تاکرا مورد تاکید است.

داورزنی درباره میزبانی سال آینده ایران در مسابقات جام جهانی سپک تاکرا گفت: وزارت ورزش از این میزبانی حمایت کامل می‌کند و میزبانی جام جهانی سپک تاکرا در تهران کمک زیادی به توسعه این رشته در منطقه آسیای مرکزی و غرب آسیا خواهد کرد.

وی میزبانی‌های این‌چنینی را در انتشار پیام صلح و دوستی ایران به تمام دنیا بسیار موثر دانست و تاکید کرد: در رشته‌های مختلف که سال گذشته میزبان رویدادهای جهانی بودیم واقعیت‌های کشور ما به میهمانان خارجی نشان داده شد و همه تیم‌هایی که به ایران آمدند پس از بازگشت به کشورشان حامل پیام صلح و دوستی ما به ملت خودشان بودند و این بزرگ‌ترین دستاورد برای کشور با کم‌ترین هزینه است و ما باید از این ابزار مناسب برای خنثی کردن تبلیغات منفی علیه ایران استفاده کنیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان افزود: سیاست اخذ میزبانی رویدادهای بین‌المللی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان به همه فدراسیون‌های ورزشی به‌خصوص در رشته‌هایی که شانس کسب سکو داریم ابلاغ شده است و در این راستا همه کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم. هم‌چنین مایلیم از ظرفیت سایر استان‌ها و شهرستان‌ها برای میزبانی‌ها استفاده کنیم تا باعث توسعه زیرساخت‌ها هم بشود.

او هم‌چنین برای کسب کرسی‌های بین‌المللی سپک تاکرا با عبدالحلیم بن عبدالقادر گفت‌وگو کرد و از کسب این کرسی توسط سهراب آزاد، رییس انجمن سپک تاکرای ایران حمایت کرد.

داورزنی درباره شانس کسب مدال سپک تاکرای ایران در مسابقات آینده گفت: اگرچه خاستگاه این رشته تایلند و شرق آسیاست اما ما در تمامی رشته‌های ورزشی از جمله سپک تاکرا اگر با برنامه‌ریزی جلو برویم این ظرفیت و استعداد در کشور وجود دارد که به بالاترین سکوها برسیم.

عبدالحمید بن عبدالقادر، رییس فدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی این رشته هم دیدار با مسوولان ورزش ایران را بسیار ارزنده دانست و ابراز امیدواری کرد با برگزاری جام جهانی سپک تاکرا در تهران و همکاری‌های بیش‌تر برای گسترش قاره‌یی و جهانی این رشته، به زودی سپک تاکرا نیز المپیکی شود.

محمد فاروق عبدالحلیم معاون دبیر کل فدراسیون سپک تاکرا آسیا، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ایران و علی فولادی عضو هیات رییسه فدراسیون سپک تاکرا آسیا از دیگر حاضران در این جلسه بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۵۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهار داشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

وی افزود: همچنین شهرداری در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از سیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 6095957

دیگر خبرها

  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان