Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:29:11 GMT

چگونه چيز کيک درست کنيم؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۰۶۱۳۴۷

​خبرگزاري آريا-اگر ميخواهيد يک دسر خوشمزه براي عصرانه داشته باشيد بهتر است دستور پخت امروز مجله آشپزي را دنبال کنيد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۰۶۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس

لوتار ماتئوس از اولی هونس بابت صحبت‌هایش درباره توماس توخل انتقاد کرده است

در حالی که سه‌شنبه شب بایرن مونیخ در یک بازی مهم در آلیانتس آرنا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود، اما در این باشگاه تمامی توجهات به‌جای این بازی به درگیری اولی هونس و توماس توخل معطوف شده است.

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

توخل نیز در یک مصاحبه پس از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت که موفق شدند با نتیجه 2-1 پیروز شوند، از هونس بابت این صحبت‌ها انتقاد کرد و گفت برایش قابل درک نیست چرا در چنین مقطع مهمی چنین حرف‌های زده شده است.

بیش‌تر بخوانید: توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟

به نقل از اسکای؛ حال لوتار ماتئوس بازیکن سابق و اسطوره بایرن مونیخ به این جنجال‌ها واکنش نشان داده و او نیز ضمن اینکه به توماس توخل بابت عصبانیتش حق داده، از اولی هونس بابت زمان‌بندی نامناسبتش برای گفتن چنین حرف‌هایی انتقاد کرده است. او گفت:

اولی هونس لازم نبود در این لحظه چنین حرف‌هایی بزند و من آن را درک نمی‌کنم. شاید به او اطلاعات غلط داده می‌شود، شاید او چیزی شنیده و نتوانسته تکه‌های پازل را کنار هم بگذارد. سه روز پیش از بازی مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، هیچ‌کس به این صحبت‌های تیترساز نیاز ندارد.

ماتئوس در ادامه افزود: 

توماس توخل حق دارد عصبانی باشد، اگر من هم بودم، عصبانی می‌شدم چون چنین چیزی غیر قابل قبول است. شما باید نشان دهید مانند یک تیم در کنار یکدیگر هستید، حدأقل برای چند هفته پایانی فصل. همچنین به نظر من، توخل مربی‌ای است که باعث پیشرفت بسیاری از بازیکنان جوان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • خطرات عادت اشتباه پا گذاشتن روی داشبورد!
  • خطرات عادت عجیب پا گذاشتن روی داشبورد!
  • ۸ سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • 8 سانتیمتری که نگذاشت رفیعی، بیرانوند باشد!
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن