Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از خبرگزاری اخلاص، وی هنگام بازدید از مرزهای بلغارستان با ترکیه بیان کرد: این دیواره سیم خارداری با هدف انسداد مرز و جلوگیری از تردد غیرمجاز مهاجران به اروپای غربی احداث می شود.
وی با اشاره به کاهش 80 درصدی عبور مهاجران غیرقانونی از مرزهای دو کشور در یکسال گذشته گفت: امسال تنها 17 نفر قصد عبور غیرمجاز از مرزهای دارای سیم خاردار داشتند که دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، مرزهای بلغاستان و یونان مسیر مهم و اصلی عبور غیرمجاز و مهاجرت از ترکیه به سمت کشورهای اروپای غربی محسوب می شود.
ترکیه در مرزهای غربی خود تنها با به کار گیری نیروی مرزبانی در صدد کنترل مرزی بر آمده و اغلب طرف یونانی و بلغاری اقدام به احداث موانع مرزی کرده است در حالی که خود ترکیه در مرزهای جنوبی، در حال احداث دیوارهای بتنی برای کنترل تردد غیرمجاز است.
دولت آنکارا برای افزایش امنیت مرزهای ترکیه در مناطق جنوبی این کشور، 511 کیلومتر دیوار با بلوک های بتنی در مرزهای سوریه و عراق احداث کرده و 191 کیلومتر از مرزهای ترکیه با سوریه و عراق نیز با استفاده از فنس و سیم خاردار مسدود شده است.
ترکیه با سوریه حدود 910 کیلومتر، با عراق در حدود 600 کیلومتر و با بلغارستان حدود 270 کیلومتر مرز مشترک دارد.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متأثر ۷ هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها به صورت موقت برطرف شده است.

او با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب به صورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب

دوستی ادامه داد: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته و ضمن اینکه خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم به صورت جدی آسیب دیده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • کریدور عراق-اردوغان- اروپا / چالش‌های فنی و زیرساختی
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی