Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اگر شما نيز از آ دسته کاربران گوشي هاي آيفون و يا دستگاه هاي آي پد هستيد بنابر اين مي توانيد سيستم عامل گوشي خود را به نسخه جديد سيستم عامل iOS که همان 10٫3 است به روز رساني کنيد. اين نسخه جديد از سيستم عامل iOS فضاي کمتري بر روي دستگاه نسبت به نسخه هاي قبلي اشغال مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، با نصب نسخه 10٫3 سيستم عامل iOS بر روي گوشي هاي آيفون مي توان در حدود 7٫81 گيگ فضا صرفه جويي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين خبر خوشي است براي دارندگان دستگاه هاي اپل. معمولا به روز رساني سيستم عامل هاي دستگاه هاي مختلف باعث مي شود که فضاي بيشتري از دستگاه اشغال شود. اما به روز رساني سيستم عامل iOS به نسخه جديد 10٫3 از اين قادعده مستثنا است. اگر همين حالا سيستم عالم دستگاه اپل خود را به آخرين نسخه به روز رساني کنيد بر اساس آخرين اخبار منتشر شده از سوي بسياري از کاربران قادر خواهيد بود تا فضاي زيادي را بر روي دستگاه خود ذخيره کنيد. معمولا اين به روز رساني بر روي گوشي هاي آيفون 7 پلاس با حافظه داخلي 256 گيگ در حدود 7٫81 گيگ فضاي خالي بر روي گوشي ايجاد مي کند. بر اساس اخبار منتشر شده از سوي اپل اينسايدر بعد از نصب و به رز رساني سيستم عامل iOS  به نسخه جديد آن يعني 10٫3 فضاي داخلي بر روي دستگاه به جاي اينکه در حدود 248٫5 گيگ باشد در حدود 252٫14 گيگ خواهد بود. اين موضوع در واقع نشان مي دهد يکي از ويژگي هاي نسخه جديد سيستم عامل iOS 10.3  مديريت فضاي داخلي خواهد بود.
هر چند اپل توليد گوشي هاي 16 گيگ آيفون را متوقف کرده است اما اين به روز رساني نسخه جديد iOS در واقع راه نجاتي است براي کاربران گوشي هاي 16 گيگ اپل. علاوه بر مزيت افزايش فضاي خالي بر روي دستگاه يکي ديگر از مزاياي به روز رساني سيستم عامل iOS افزايش سرعت پردازش اطلاعات است. در واقع اين افزايش سرعت در سيستم عامل iOS بعد از تصميم اپل براي کاهش مدت زمان و حالت هاي انيميشني است. از طرفي در نسخه جديد اين سيستم عامل از filesystem جديدي به نام APFS استفاده مي شود که نه تنها منجر به دسترسي و مديريت بهتر داده ها است بلکه باعث افزايش امنيت و همچنين بهبود سيستم رمز گذاري داده ها بر روي اين سيستم عامل نيز مي شود.
در صورتي که کاربر دستگاه هاي اپل هستيد به شما پيشنهاد مي کنيم که همين امروز سيستم عامل دستگاه خود را به روزرساني کرده و از مزايا و قابليت هاي جديد آن نهايت استفاده را ببريد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۶۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد امروز گفت: ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد مجهز به سیستم سرمایشی است و رانندگان باید در شرایط گرمای هوا این سیستم را فعال کنند.

 

عباس اتحادی افزود: هم اکنون هزار و ۷۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر مشهد فعال هستند که ۵۶ دستگاه از این تعداد کولر ندارند.

 

وی اضافه کرد: اتوبوس های فاقد کولر نیز با ورود ناوگان جدید از سرویس دهی خارج خواهند شد.

 

سخنگوی سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: بازدید از سیستم سرمایشی ناوگان از اسفند پارسال آغاز و شارژ کولر رفع نقص انجام شده است.

 

اتحادی تاکید کرد: رانندگان موظف هستند در ساعات گرم روز سیستم گرمایشی را فعال کنند و چنانچه راننده ای به خواسته شهروندان بی توجه باشد، شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره ۱۳۷ و یا ارسال پیام کوتاه به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۸ موضوع را با کد اتوبوس اعلام کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون شهری روزانه شهروندان مشهدی با بیش از هزار و ٧٠٠ دستگاه اتوبوس و مینی بوس ناوگان اتوبوسرانی این شهر انجام می شود.

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی