Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:24:49 GMT

دشت یک امتیازی شاهینی ها از تبریز

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۱۸۹۸۶

دشت یک امتیازی شاهینی ها از تبریز

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازبوشهر،دو تیم شاهین شهرداری و شهرداری تبریز در نیمه اول یک بازی درگیرانه و در میانه میدان را دنبال کردند. در این نیمه تبریزی ها با ارسال های بلند قصد نزدیک شده به دروازه شاهین داشتند که عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان شاهین شهرداری اجازه خودنمایی را به آنها نداد و در مقابل شاگردان حمید کللی فرد با بازی روی زمین و روان کار را دنبال می کردند اما نیمه اول بدن اینکه دروازه ها تهدیدی جدی شود پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازی در نیمه دوم با سرعت بیشتری آغاز شد و در همان ابتدا شوت مجید خدابنده لو را در ریباند یزدان عباسیان در دقیقه 48 به تور دروازه حریف تبریزی چسباند تا تبریزی ها یکپارچه حمله شوند و و با ارسالهای بلند خطرناک ظاهر شدند و شاهینی ها دوبار توسط سوادکوهی و کاظمی توپ را از روی خط دروازه خودشان بیرون کشیدند.
در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه خطای مدافع شاهین شهرداری روی مهاجم تبریزی، میزبان راصاحب یک ضربه پنالتی کرد و علی محمدی در دقیقه 74 بازی به تساوی کشاند. بعد از این گل حملات پراکنده دو تیم نتیجه بخش نبود تا مصاف این دو تیم مدعی با تقسیم امتیازات خاتمه یابد.
انتهای

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۱۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • یک تساوی دیگر از گل‌گهر؛ تیمی با ۲رنگ پیراهن!
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید