Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Dandelions يک لايو والپيپر بسيار زيبا و جذاب براي گوشي‌هاي اندرويد است که به کمک آن مي‌توانيد يک تصوير بسيار زيبا از طبيعت در اختيار داشته باشيد.

اکثر ما ساعت‌هاي زيادي از روز را مشغول کار با رايانه يا گوشي‌هاي موبايل هستيم و فرصت تماشاي طبيعت خدادادي را از دست مي‌دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتي ممکن است محل زندگي يا کار ما به‌قدري مدرن شده باشد که در چشم‌انداز آن خبري از مناظر سرسبز نباشد. Dandelions اپليکيشني بسيار جالب براي گوشي‌هاي اندرويد است که يک لايو والپيپر بسيار زيبا از يک منظره‌ي بسيار جذاب در اختيار شما قرار مي‌دهد که متناسب با ساعت محلي شما تغيير مي‌کند. اين حرف به آن معنا است که روز و شب در لايو والپيپر Dandelions معنا خواهد داشت و اگر ساعت 10 صبح به تصوير گوشي نگاه کنيد، يک روز آفتابي را خواهيد ديد و اگر زماني که صفحه‌ي گوشي را روشن مي‌کنيد ساعت 10 شب باشد، با هوايي تاريک و خودنمايي نور مهتاب مواجه خواهيد شد. اگر از افرادي هستيد که در ابتداي متن به آن‌ها اشاره کرديم، اين اپليکيشن مي‌تواند مانند يک نعمت جذاب براي شما عمل کند تا دريچه‌اي باشد، بين شما و مناظر و هواي بيرون که باعث مي‌شود تعامل و درک بهتري از گذر زمان داشته باشيد. مطمئنا بسيار زيبا و دلنشين خواهد بود وقتي که هم‌زمان با طلوع يا غروب خورشيد، به صفحه‌ي موبايل نگاه مي‌کنيم، از حال و هواي بيرون باخبر باشيم. اين ويژگي به‌صورت انتخابي در اختيار کاربران قرار گرفته است و اگر تمايلي به تغيير روز و شب هم‌زمان با ساعات محل زندگي خود نداريد، مي‌توانيد آن را در حالت «تنها روز» يا «تنها شب» قرار دهيد.Dandelions از افکت‌هاي تصويري بسيار جذابي نيز برخوردار است که در کنار موضوع اصلي برنامه، منظره‌اي چشم‌نواز به وجود آورده‌اند. براي مثال با هر لمسي که روي صفحه‌ي نمايش انجام مي‌دهيد، شاهد قاصدک‌هاي بسيار زيبايي خواهيد بود که حال و هواي زيباتري به منظره مي‌بخشند. اين افکت‌ها در تنظيمات برنامه قابل تغيير خواهند بود و مي‌توانيد براي مثال روي نوع قاصدک‌ها نيز مديريت کامل داشته باشيد. فعال کردن لايو والپيپر طبيعتا مصرف باتري را نسبت به حالت عادي بالاتر خواهد برد، اما جايي براي نگراني نيست؛ چرا که به لطف بهينه شدن اين برنامه، فعال بودن آن تغيير محسوسي در زمان اتمام باتري به وجود نمي‌آورد. گوشي‌هاي قديمي نيز ممکن است در هنگام اسکرول بين صفحات Home Screen با لگ‌هايي مواجه شوند که مي‌توانند از طريق تنظيمات و با غيرفعال‌سازي برخي ويژگي‌ها، اجراي رواني را حتي در گوشي‌هاي قديمي به ارمغان بياورند. Dandelions در دو نسخه‌ي پولي و رايگان منتشر شده است که در نسخه‌ي پولي به امکاناتي همچون تنظيم خودکار روز يا شب بودن تصوير زمينه بر اساس ساعت گوشي و وجود 2 وضعيت زماني اضافه مانند بعدازظهر اشاره کرد. براي دانلود نسخه‌ي رايگان اين برنامه مي‌توانيد از لينک زير استفاده کنيد.ويژگي‌هامنظره بسيار زيبا و چشم‌نوازامکان انتخاب بين دو حالت روز و شبامکان شخصي‌سازي تنظيمات

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام «This item is not available in your country» مواجه شديد، مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه، فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۸۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • طبیعت قم در اردیبهشت زیبا
  • رخ نمایی فصل بهار در طبیعت روستای چوبر + فیلم
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه