Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:35:38 GMT

قول می‌دهیم مردم هرسین مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۸۹۵۰۸۷

قول می‌دهیم مردم هرسین مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: قول می‌دهیم مردم هرسین مشکل گل‌آلودگی آب نداشته باشند.

علیرضا تخت‌شاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنااظهار کرد: شهر هرسین سال گذشته به صورت استثنا و به دلیل بارندگی شدید دچار کدورت آب شد.با برنامه‌ریزی‌ و اقداماتی که انجام شده به مردم قول می‌دهیم که این مشکل دوباره در هرسین تکرار نشود و مشترکین دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از در دست پیگیری بودن پکیج تصفیه‌خانه آب شهر هرسین خبر داد و اعتبار مورد نیاز آن را حدود هفت میلیارد تومان برآورد کرد.

تخت‌شاهی عنوان کرد: در حال پیگیری برای تامین اعتبار و انتخاب پیمانکار هستیم.

به گفته این مسئول، در کنار پکیج تصفیه‌خانه آب اقداماتی هم روی تاسیسات موجود انجام می‌شود تا دیگر در این بخش نیز مشکلی رخ ندهد.

وی سپس به تامین آب شهر سنقر اشاره کرد و افزود: تامین آب بلندمدت این شهر توسط شرکت آب منطقه‌ای در دست انجام است، اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآورشد: به همین منظور ما در کنار طرح بلندمت، حفر چاه برای تامین آب را انجام دادیم که یک مسکن کوتاه مدت است تا فعلا از فصول گرم سال عبور کنیم.

تخت‌شاهی در خصوص تامین آب شهر پاوه نیز خاطرنشان کرد: بر اساس تاکید استاندار و تلاشی که آب منطقه‌ای انجام می‌دهد امیدواریم تامین آب شهر پاوه بزودی به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه پروژه تامین آب بلندمدت پاوه از "هانی کوان" در حال انجام است، تاکید کرد: پاوه از دیرباز به دلیل شرایط توپوگرافی که داشته با محدودیت منابع آبی مواجه بوده و مشکل تامین آب در این شهر جدی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: ما هم در کنار کاری که شرکت آب منطقه‌ای انجام می‌دهد تلاش می‌کنیم با مدیریت توزیع، مشکل آب شهر پاوه را حل کنیم.

تخت‌شاهی در خصوص سایر شهرهای استان که مشکل تامین آب دارند نیز گفت: در شهرهای شرقی استان از جمله کنگاور مشکل جدی است که برای این شهر نیز برنامه‌های بلندمدت طراحی شده است.

وی اظهار کرد: حتی خود شهر کرمانشاه نیز وضعیت مناسبی از نظر منابع آب ندارد، چون هنوز تامین آب از سد گاوشان به صورت نهایی انجام نشده و اگر مردم رعایت نکنند مشکل جدی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین آب بلندمدت با تولیت شرکت آب منطقه‌ای برای اکثر شهرهای بزرگ استان در برنامه است، افزود: به دلیل عدم تامین منابع مالی، این روند کند پیش می‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۸۹۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت : پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحد‌های سه طبقه حیاط دار احداث می‌شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحد‌ها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحد‌ها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه (مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • ۸۰۰ مورد آبیاری غیرمتعارف با آب فاضلاب در استان گزارش شد