Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - Voice changer اپليکيشني براي گوشي‌هاي اندرويدي است که به کمک آن مي‌توانيد صداي خود را به شکل فانتزي و سرگرم‌کننده‌اي تغيير دهيد.

تغيير صدا يکي از جذاب‌ترين ابزارها در گجت‌ها است؛ به‌طوري که هم‌اکنون ده‌ها اپليکيشن مختلف براي تغيير صدا در اندرويد يا ديگر پلتفرم‌ها وجود دارد که وظيفه‌ي تغيير صدا را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Voice changer with effects يکي از برترين اپليکيشن‌ها در اين زمينه است. البته اگر تابه حال با اپليکيشن‌هاي تغيير صدا کار نکرده باشيد؛ لازم است توجه شما را به اين نکته جلب کنيم که نه‌تنها اين اپليکيشن، بلکه هيچ برنامه‌ي ديگري قادر نيست صداي شما را به شکلي طبيعي تغيير دهد. مي‌توان گفت هدف تمامي اين اپليکيشن‌ها، تنها سرگرمي و کمي شوخي با دوستان است و به هيچ‌وجه قرار نيست يک تغيير صداي حرفه‌اي را در آن شاهد باشيد. در اين اپليکيشن مي‌توانيد صداي خود را به شکل‌هاي گوناگوني همچون ربات، صداي بم، صداي نازک‌، کودکانه و... تبديل کنيد و از شنيدن صداي خود و دوستانتان در حالت‌هاي مختلف لذت ببريد.Voice changer with effects شامل افکت‌هاي جذابي است که به‌جاي تغيير صدا، صداي اصلي شما را به حالت‌هاي جالبي تبديل مي‌کند. براي مثال مي‌توانيد با استفاده از افکت اکو، صداي خود را با بازتاب‌هاي متنوع گوش کنيد و حتي کمي حس خوانندگي را با اين افکت‌ها در خود بيدار کنيد. نکته‌ي ارزشمندي که در Voice changer with effects وجود دارد، امکان ذخيره‌سازي فايل‌هاي اديت شده است؛ در حالي که بسياري از اپليکيشن‌هاي مشابه، تنها امکان شنيدن صداي شما در حالت‌هاي مختلف را در اختيارتان مي‌گذارند و مانند Voice changer with effects قابليت ذخيره يا اشتراک‌گذاري آن‌ها در شبکه‌هاي مختلف را در دستورات خود ندارند. براي دانلود اين برنامه مي‌توانيد از لينک‌ زير استفاده کنيد.ويژگي ها
تغيير صدا به شکل بسيار جالب و باکيفيتوجود حالت‌هاي مختلف براي تغيير صدا

دانلود اپليکيشن
پلي‌استور

اپليکيشن‌هاي محبوب خود را از طريق ايميل app@zoomit.ir به زوميت معرفي کنيد

آموزش دانلود از پلي‌استور: در صورتي که بعد از انتخاب گزينه دانلود و انتقال به پلي‌استور با پيغام "This item is not available in your country" مواجه شديد مي‌توانيد از ربات تلگرامي @apkdl_bot براي دريافت فايل Apk برنامه استفاده کنيد. لينک پلي‌استور برنامه را کپي کرده (با راست‌کليک يا لمس طولاني روي گزينه‌ي بالا) و به اين ربات ارسال کنيد تا بعد از چند لحظه فايل APK براي شما ارسال شود. (توضيحات بيشتر)


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۰۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • جزئیات کامل اندروید ۱۵ چه زمانی منتشر می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان