Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يک عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: در صورتي که استراتژي نهايي نيروهاي انقلاب، وحدت روي يک فرد اصلح راي‌آور باشد، حزب موتلفه اسلامي همچون گذشته تابع تصميم روحانيت مبارز خواهد بود.

به گزارش ايسنا، حميدرضا ترقي در گفت‌وگويي در پاسخ به ابهاماتي که در برخي شبکه‌هاي اجتماعي و جريان‌هاي سياسي درخصوص معرفي نامزد مستقل موتلفه اسلامي براي اين دوره از انتخابات رياست جمهوري منتشر شده است، گفت: جامعه روحانيت مبارز و جامعه مدرسين و علماي بزرگوار کشور در طول تاريخ 50 ساله فعاليت سياسي، مذهبي حزب موتلفه اسلامي شاهد بوده‌اند که اين تشکل تبعيت از روحانيت انقلابي و هماهنگي با ولايت و رهبري را در جوهره کارکرد سياسي خود حفظ کرده و آن را مزيت تشکيلاتي مستمر خود براي استقرار نظام اسلامي دانسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: موتلفه اسلامي طي انتخابات‌هاي گذشته نشان داده که بدون هيچگونه سهم خواهي، اصل را بر سپردن مسئوليت‌ها به افراد صالح و پايبند به اصول و آرمان‌هاي انقلاب دانسته و عليرغم نامهرباني‌ها و بهانه‌هاي سنتي و نوانديش در ليست‌هاي انتخاباتي، نسبت به حذف نيروهاي وابسته به خود از فهرست‌ها، اعتراضي نکرده و الزامات ائتلاف با نيروهاي اصولگرا و انقلابي را پذيرفته است.
اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي تاکيد کرد: در اين دوره از انتخابات، حزب موتلفه اسلامي اقدام به معرفي نامزدي حزبي کرده که در نوع خود کاري بديع در نظام حزبي کشور محسوب مي‌شود.
ترقي خاطرنشان کرد: امروز در کثرت ثبت‌نام افراد فاقد شرايطي که براي کانديداتوري در انتخابات رياست‌جمهوري ثبت نام کردند و باعث اعتراض بزرگان و سياسيون شدند، معرفي يک نامزد حزبي از سوي موتلفه اسلامي مي‌تواند الگويي جهت حل اين مساله در قانون انتخابات باشد اما متاسفانه بجاي اينکه مورد استقبال طرفداران تحزب و تشکل قرار گيرد، تا نظام حزبي در چارچوب سياستهاي کلان نظام تقويت شود، مورد بي مهري و بعضا انتقاد قرار گرفته و بعنوان يک حرکت تفرقه افکنانه و انشقاق دهنده تلقي شده است.
وي با تاکيد بر اينکه معترضين به حزب موتلفه اسلامي از چند موضوع مهم بي‌اطلاع هستند، گفت: حزب موتلفه اسلامي نامزد خود را پس از طي فرآيندي دموکراتيک در درون حزب و در دي‌ماه سال گذشته در اجلاس سراسري مشهد معرفي کرده است.
اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي با اشاره به اينکه کانديداي موتلفه اسلامي پيش از اعلام موجوديت جبهه مردمي نيروهاي انقلاب معرفي شد، تصريح کرد: اولين جلسه جبهه مردمي نيروهاي انقلاب در اواخر بهمن ماه و دومين جلسه که منجر به اعلام اسامي نامزدهاي آن شد در فروردين ماه بوده است.
ترقي افزود: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب مورد حمايت و پشتيبان موتلفه اسلامي بوده و دبيرکل و برخي از اعضاي شوراي مرکزي حزب نيز در ترکيب جمنا حضور داشته و با آن همراهي کرده‌اند. علاوه بر اين دفاتر استاني موتلفه با جبهه مردمي در سطح استانها بيش از تهران همکاري دارد.
وي اظهار کرد: طي چند جلسه با هيات امناء و شوراي مرکزي جمنا، نظرات موتلفه اسلامي درخصوص انتخابات تبادل و روند فعلي کار حزب به تائيد هيات امناي جمنا رسيده است.
اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: نامزد حزب موتلفه اسلامي ضمن احترام به جبهه مردمي نيروهاي انقلاب، فقط متعهد به حزب بوده و نمي‌توانسته تعهد ديگري را به جمنا بدهد لذا در مجمع دوم از ليست جمنا حذف شد در حالي که افراد ديگري هم بودند که ميثاق را امضا نکردند ولي حذف نشدند.
ترقي با بيان اينکه شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي تنها مرجع تصميم‌گيري نسبت به نحوه ورود و ادامه کار نامزد خود است، خاطرنشان کرد: شوراي مرکزي موتلفه طي مشورت با هيات امناي جمنا، بر فعاليت جدي کانديداي خود يعني «سيد مصطفي ميرسليم» در مناظرات انتخاباتي و بيان ديدگاهها و راهکارهاي حزب براي حل مشکلات کشور تاکيد داشته و دارد.
وي افزود: با پايان تبليغات انتخابات، شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي همچون جمنا به جمع بندي روحانيت مبتني بر پايش و بررسي جايگاه مردمي نامزدهاي اصولگرايان و نيروهاي انقلاب پايبند بوده و آن را مورد بررسي و اتخاذ تصميم قرار مي‌دهد.
اين عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي اظهار کرد: در صورتي که وحدت و تمرکز روي فرد اصلح راي‌آور بعنوان استراتژي نهايي نيروهاي انقلاب باشد، شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي همچون گذشته تابع تصميم روحانيت مبارز و انقلابي خواهد بود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۹۹۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد

با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز  در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.

وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامیدکننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آن‌ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهدید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می‌شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • بهانه‌ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید | مبادلات طلا ساماندهی خواهد شد؟ | پاسخ سازمان مالیاتی به ابهامات صنف طلافروشان
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد