Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@01:50:56 GMT

روحانی گزینۀ مقبول جوانان و دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۰۴۱۵۴

روحانی گزینۀ مقبول جوانان و دانشجویان است

رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

طی نشستیو با آرای جوانان و دانشجویان احزاب و تشکل های اصلاح طلب استان گلستان، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایلنا، در این نشستپنجاه نفر از جوانان و دانشجویان اصلاح طلب و نمایندگان احزاب و انجمن های فعال اصلاح طلب و اعتدال گرا در استان گلستان با درازگیسو رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان، شورای هفت نفره جوانان و دانشجویان ستاد روحانی در این استان مشخص و سپس طی آرای داخلی این شورا، احمد خاندوزی به عنوان رئیس ستاد دکتر روحانی در گلستان انتخاب شد.

احمد خاندوزی، رئیس ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: با عملکرد مثبت دولت در چهار سال گذشته، پیش بینی می کنیم که جوانان استان استقبال خوبی از دکتر روحانی در انتخابات آتی داشته باشند.

این روزنامه نگار و فعال سیاسی گفت: خوشبختانه جوانان استان گلستان با هوشمندی و درایت، هم چنان بر همان میثاق و عهدپیشین خود، حمایت از روند عقلانیت و اصلاح در دولت تدبیر و امید، ایستاده اند و مطمئنا در انتخابات پیش رو، در حمایت از دکتر روحانی کاری می کنند کارستان. روحانی در بین جوانان و دانشجویان استان گلستان پایگاه رای مناسبی دارد و گزینه مقبول آنها است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره استراتژی ستاد جوانان دکتر روحانی در گلستان توضیح داد: استراتژی ما در جلب حداکثری آرا به سمت دکتر روحانی است. البته با کارهای بزرگ و خوبی که در این چهار سال صورت گرفته و به خصوص برجام در تبیین برنامه و اهداف دولت مشکلی نیست.

خاندوزی با اشاره به پایگاه رای دکتر روحانی در گلستان تصریح کرد: مجموع جبهه اصلاحات و اعتدال استان گلستان حامی اصلی دکتر روحانی را شکل می دهند. البته از نظر نباید دور داشت که جریان اصول گرای معتدل نیز خارج ستاد دکتر روحانی، از دولت تدبیر و امید حمایت خواهند کرد.

خاندوزی در پایان خبر داد: با هماهنگی کاملی که با ریاست محترم ستاد دکتر روحانی در استان جناب مهندس درازگیسو وجود دارد، انشالله تا یکی دو روز آینده و با مشورت دوستان جوان، ارکان ستاد اعلام خواهد شد.

گفتنی است، خاندوزی روزنامه نگار اصلاح طلب است که پیش تر سابقه همکاری در هفته نامه های «سلیم» و «گلشن مهر» را داشته است. وی همچنین رئیس سازمان جوانان «حزب اعتدال و توسعه» در استان گلستان است. خاندوزی سابقه سخنگویی و عضویت شورای مرکزی مجمع جوانان اصلاح طلب گلستان را در کارنامه خود دارد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۰۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد