Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@03:39:57 GMT

مجتمع تفریحی رهبر کره شمالی + عکس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۰۱۹۷۰۰

مجتمع تفریحی رهبر کره شمالی + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیلی میل، «کیم جون اون» رهبر کره شمالی برای عادت بریز و بپاش و ولخرجی‌هایش مشهور است. به همین خاطر به هیچ وجه جای تعجب نیست که بدانید او یک مجتمع تفریحی کاملا مجهز سری برای برگزاری مهمانی‌ها و پذیرایی از میهمانان خارجی خود دارد.

رهبر کره شمالی در این مجتمع تفریحی یک قایق 60 متری تفریحی که روی عرشه‌اش استخر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک قایق تفریحی مجلل 7 میلیون دلاری، سرسره‌های آبی، شهر بازی کامل و یک زمین فوتبال همه چیز تمام دارد.

این همان محلی است که ستاره سابق بسکتبال «دنیس رادمن» هنگامی که در سال 2013 به این کشور کمونیستی دعوت شد، طی مدت اقامت خود در این کشور، همراه کیم جون اون در آنجا به وقت گذرانی و تفریح پرداخت.

این بازیکن سابق تیم بسکتبال شیکاگو بولز روزهایی را در آنجا در کنار رهبر کره شمالی به نوشیدن، سیگار‌های گرانقیمت کشیدن و تماشای بازی بسکتبال گذراند.

رادمن درباره این محل گفته است: «رفتن به مجتمع تفریحی کره شمالی درست مثل رفتن برای تعطیلات به جزایر هاوایی یا منطقه البیضای مدیترانه است. تنها فرقش این است که کیم جون اون به‌صورت اختصاصی از آنجا استفاده می‌کند. او در آنجا 50 – 60 نفر درر و برش دارد که همه اوقات همراه او هستند. آنها عده‌ای مردم عادی هستند که دایم نوشیدنی می‌نوشند و می‌خندند.»

عکس‌های ماهواره‌ای و عکس‌های هوایی گرفته شده از هلیکوپتر در زمان مسافرت دنیس رادمن، نشان می‌دهند منطقه‌ای که این مجتمع تفریحی در آن قرار دارد باید در خارج «وون سان» واقع در ساحل شرقی کره شمالی باشد.

یکی از مهمانسراهای کیم جون اون در نزدیکی وون سان با یک زمین فوتبال و بسکتبال همه چیز تمام (سمت چپ)، و سرسره‌های آبی و شهر بازی (سمت راست).

در نزدیکی شهر بازی شخصی زمین‌های والیبال و والیبال ساحلی دیده می‌شود.

در فاصله مابین شهر بازی و ساحل محل نگهداری قایق‌های تفریحی رهبر کره شمالی قرار دارد.

در منطقه پایینی ساحل،‌قایق‌های بیشتر و سرسره‌های آبی و 2 قایق تفریحی غول پیکر کیم جون اون قرار دارند.

اگر مهمان‌ها از جشن و پارتی در مجتمع خسته شوند، می‌توانند بین این جزایر به قایقرانی بپردازند.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2815234187753988081 برچسب‌ها : مجتمع تفریحی سری رهبر کره شمالی جام جم آنلاین جواد ودودزاده لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها خانه جدید آنجلینا جولی را ببینید + عکس دستگیری قاتل بی رحم 7 زن در گیلان + جزئیات جنایات واکنش محسن رضایی به نتایج احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری لحظه برخورد پره‌ بالگرد به سر مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد +فیلم در آرایشگاه زنانه چه بلایی به سر زن جوان آمد؟ مهربان‌ترین مادر شوهر دنیا + عکس اتومبیل 4 میلیاردی آقای فوتبالیست ایرانی! صحنه ای از خالی بندی ویشکا آسایش+ عکس عروسی های دهه 60 این شکلی بودند خودروی جدید چینی که به ایران می‌‌آید +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده ها مجتمع تفریحی رهبر کره شمالی + عکس همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد +لیست سایت‌ها بررسی نهایی قانون مجازات اعدام برای حاملان مواد مخدر چپ دست‌ها بیشتر تصادف می‌کنند شیشه‌دودی خودرو؛ آری یا خیر!؟ راه‌اندازی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات تا دو ماه دیگر اتهام کمپانی Bose به جاسوسی از کاربران به کمک اسپیکرها و هدفون‌هایش + عکس رقابت نینتندو و سونی به نفع کنسول سوییچ تمام شد نکسوس 6P گوگل و هواوی را به دادگاه کشید جدید‌ترین تصاویر لو رفته از Moto X 2017 با دوربین دوگانه آخرین مطالب همه سایت 15:35 مجتمع تفریحی رهبر کره شمالی + عکس 15:31 توضیح روسیه درباره اعزام نیرو به مرز کره شمالی 15:27 سوت دیدار الهلال و پرسپولیس در دست عراقی ها 14:56 مراسم قرعه کشی نامزدهای انتخابات در رسانه ملی 14:56 چند نکته جامانده از جشن قهرمانی پرسپولیس 14:55 دماغ بزرگ زورگیر تهران را لو داد +عکس 14:53 همراه اول تعرفه ترافیک داخلی را ۵۰ درصد کاهش داد +لیست سایت‌ها 14:52 مرگ غم انگیز یک دوچرخه سوار در جاده 14:51 برخی کارخانه‌های ۱۰ سال تعطیل را به پای این دولت می نویسند/رکود نداریم 14:35 بررسی نهایی قانون مجازات اعدام برای حاملان مواد مخدر فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۱۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از انجام نخستین ام‌.آر.آی توسط دستگاه نسل جدید در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، قباد محمدی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _به خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه‌اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم است که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره‌برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آباد غرب راه‌اندازی شده و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام‌آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 748051

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • پدیده جدید و مشکوک « پاکدم » در مراکز تفریحی شهر
  • پدیده جدید و مشکوک «پاکدم» در مراکز تفریحی شهر
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین