Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان از وقوع حادثه تروریستی در شهر جلال‌آباد ولایت ننگرهار ابراز تأسف کرد. متن پیام به شرح زیر است.

به جناب آقای عبدالرئوف ابراهیمی

رئیس محترم ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان

سلام علیکم

خبر وقوع حادثه تروریستی در شهر جلال‌آباد ولایت ننگرهار موجب تأثر و تأسف فراوان اینجانب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، مراتب تسلیت و همدردی خود را با جنابعالی، نمایندگان مردم، ملت و دولت کشور مسلمان و برادر افغانستان، به ویژه خانواده‌های داغدار و مصیبت‌دیده ابراز می‌دارم.

از خداوند متعال برای جان‌باختگان رحمت و مغفرت، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده های مصیبت دیده صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

مایلم به حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت کشور همسایه و مسلمان جمهوری اسلامی افغانستان در مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت و آرامش پایدار تأکید نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از افتتاح بیش از ۱۶هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، ظهر امروز، در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش گفت: دولت توجه ویژه‌ای به توسعۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد.

او با بیان اینکه سرانۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان در لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است، اضافه کرد: بیمارستان نیایش مصوبه سفر رئیس‌جمهور به این استان است.

منصوری: بر احیای واحدهای راکد متمرکز شده‌ایم + فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در دو سال گذشته 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این پروژه اکنون به 65 درصد پیشرفت رسیده‌است.

منصوری بیان کرد: 2000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد نیاز است که بخشی از این اعتبار باید در بودجۀ جاری کشور و بخشی نیز با کمک منابع استانی تأمین شود.

او خاطرنشان کرد: بیش از 16هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در کشور افتتاح شده‌‌‌ و به بهره‌برداری رسیده‌است.

عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه تهران
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • عبور محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه آهن تهران
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • بار ترانزیتی افغانستان بدون مجوز از ایستگاه تهران عبور کرد