Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان ،نیری مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جمعی از جامعه قرآنی کشور و شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند که از استان خراسان‌شمالی نیز 17 نفر از حافظان، قاریان و فعالان قرآنی استان در قالب این برنامه با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اعزام این کاروان افزود: این تعداد از فعالان قرآنی خراسان‌ شمالی که از بین قاریان، حافظان و فعالان حوزه قرآنی شهرستان‌های مختلف استان انتخاب شده‌اند، چهار شنبه 6 اریبهشت هفته جاری به تهران اعزام شده و با حضور در مراسم اختتامیه سی وچهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر می‌شوند.
به گفته نیری حافظان، قاریان و فعالان قرآنی خراسان‌شمالی در قالب کاروان «دیدار یار» به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: سی وچهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از30 فروردین در دو رشته حفظ کل و قرائت با حضور نمایندگان بیش از ۸۵ کشور جهان در تهران آغاز شده و تا 6 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۰۵۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب

جمعی از کارگزاران حج و زائران بیت‌الله الحرام با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مشروح اخبار این دیدار منتشر می‌شود...

دیگر خبرها

  • دیدار تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری
  • اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز تبیین می شود
  • برگزاری کنگره بین المللی اندیشه های قرآنی مقام معظم رهبری درتبریز
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دیدار کارگزاران حج و زائران بیت‌الله با رهبر معظم انقلاب
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی