Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا هوشنگ خندان دل روز شنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها(9اردیبهشت) افزود: در ایران بیش از 80 میلیون نفر زندگی می کنند و در حال حاضر در عرصه جمعیتی با 2 پدیده مواجه هستیم.
وی ادامه داد: یکی از این 2 پدیده جابجایی جمعیت از روستا به شهرها و یکی دیگر جابجایی جمعیت از شهرهای کوچک به سوی شهر های بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خندان دل تصریح کرد: حاشیه نشینی نیز پیامد این جابجایی جمعیت است که در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی چه از منظر کلان جمعیتی و چه از منظر خرد مانند خانواده، مشکلات زیادی در کشور ایجاد کرده است و برای مقابله با آن باید در نظام برنامه ریزی تجدید نظر کنیم که در این تفکر هم هیچ نهادی موثرتر از شوراهای شهر و روستا نیست.
ادامه دارد ...
اجتمام**2181**1021
خبرنگار: ناهید حاجی خانی**انتشار: حسین نوروزیان

*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۰۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم زاده صبح یکشنبه در صحن علنی شورا اظهار کرد: کلید حل همه مسائل کشور در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در دل تعلیم و تربیت نهفته است.

وی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها آن طور که لازم است به آموزش و پرورش پرداخته نشده و این سیستم با حداقل امکانات بیشترین تلاش‌ها را در امر تعلیم و تربیت صورت داده است.

شهردار اصفهان گفت: اگر نسلی تربیت کنیم که این نسل در حوزه‌های مختلف به منابع انسانی نظام تزریق شود بسیاری از مشکلات از مسیر تعلیم و تربیت حل خواهد شد.

وی افزود: هر کشوری که مسیر رشد را توانسته با موفقیت طی کند به امر تعلیم و تربیت به خوبی پرداخته است، امیدواریم ما نیز با وجود مشکلات و فشارها آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

قاسم زاده با بیان اینکه مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست، گفت: وقتی ما یک دانش آموز را ۱۲ سال از خانواده امانت می‌گیریم هر گونه شکل دهی به شخصیت او باید در مدرسه صورت گیرد.

کد خبر 6092870

دیگر خبرها

  • تا ۱۰ سال آینده مجبوریم پزشک وارد کنیم
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان