Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@01:50:26 GMT

کشف 2 تن "موز" قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۱۵۲۷۴۰

کشف 2 تن 'موز' قاچاق در کرمانشاه

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: ماموران پاسگاه "قره سو" روز گذشته در کمربند شرقی شهر کرمانشاه، حوالی روستای "پشته کش" به یک دستگاه خودرو نیسان به دلیل انجام حرکات حادثه ساز مشکوک شدند و برای توقیف آن اقدام کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی توقیفی دو تن موز قاچاق و فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف و یک متهم نیز در این زمینه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: بر اساس فرامین مقام معظم رهبری، مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولیدات داخلی به عنوان یک اصل اساسی در نیروی انتظامی دنبال می‌شود.

شیرزادی تاکید کرد: ورود کالای قاچاق به کشور علاوه بر فلج کردن چرخه‌های اقتصادی کشور، بیکاری را نیز در جامعه گسترش می‌دهد، از این رو موضوع مقابله با مخلان نظام اقتصادی همواره در انتظامی شهرستان کرمانشاه با جدیت و با تمام ظرفیت پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۱۵۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • محکومیت ۸۸۸ میلیون تومانی متهم قاچاق سوخت در بیرجند
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور