Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز – ايرنا – جلسه مناظره روساي ستادهاي انتخاباتي دکتر حسن روحاني و سيد ابراهيم رئيسي روز دوشنبه در اهواز برگزار شد.

به گزارش ايرنا رئيس ستاد انتخاباتي حجت الاسلام رئيسي در استان خوزستان در اين مناظره بيان کرد: دولت فعلي مي توانست بهتر از اين عمل کند و فعاليت بهتري را در استان خوزستان داشته باشد گرچه مشکلات موجود در استان خوزستان را نمي توان به جناح و يا شخص خاصي ربط داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سيد کريم حسيني عنوان کرد: در بحث انتخابات رياست جمهوري ستاد آقاي رئيسي فعاليت گسترده اي دارد و مطالبات استان در 10 بند را به وي منتقل شده که مهم ترين آنها بحث انتقال آب است.
رئيس ستاد انتخاباتي دکتر رئيسي در استان خوزستان افزود: معضل انتقال آب بحثي کاملا جدي است و ژست تبليغاتي نيست ما خواهان حل اين مشکل هستيم ،تا زماني که خوزستان آب شرب مناسب ندارد بايد درپي منتفي شدن انتقال آب از استان به هر جاي ديگر بود.
وي با اشاره به معضل گرد و غبار دراستان افزود: بروز پديده گردو غبار در استان دلايل مختلفي دارد که بايد در کنار بحث انتقال آب اين مشکل نيز حل شود.
حسيني عنوان کرد: به دلايل مختلف آهنگ رشد خوزستان نسبت به استان هاي ديگر عقب تر است، بحث اشتغال به عنوان دغدغه اول استان مطرح است، رتبه 30 درصدي بيکاري در خوزستان بسيار بالا است و مشکل مديريتي از ديگر مشکلاتي است که در استان وجود دارد.
وي عنوان کرد: به آقاي رئيسي منتقل کرده ايم که مديريت در استان دچار ضعف زياد است، انتصابات در روزهاي نزديک به انتخابات کار نامناستبي اساسبرئيست.
مسئول ستاد انتخاباتي رئيسي در استان درادامه با اشاره انتصابات جديدي که در استان انجام گرفته است بيان کرد: انتصابات برخي فرمانداران و شهردارهاي جديد در روزهاي منتهي به انتخابات در استان انجام گرفت و هنوز بسياري از فرمانداران حکم سرپرستي را دارند.
وي گفت: انتصابات ومديريت در استان مشکل دارد، در امور کلان بايد از مديران لايق استفاده کرد، در شرکت هاي دولتي از مديران بازنشسته استفاده مي شود.
حسيني عنوان کرد: پرداخت معوقات قشرهاي مختلف در نزديکي روزهاي انتخابات نوعي عوام فريبي است.
وي گفت: مردم از دعواها خسته شده اند و به دنبال اخلاق هستند، اين دعواها نوعي ژست هاي تبليغاتي است که به دنبال آن ها دروغ گفته مي شود.
رئيس ستاد انتخابات دکتر رئيسي عنوان کرد: گره زدن شخصيت آقاي رئيسي به علم الهدي منطقي نيست، شخصيت ها مستقل هستند، آقاي رئيسي 40 سال است که در اين کشور در مسئوليت هاي مختلف خدمت کرده اند.
وي با اشاره به طرح نظام سلامت افزود: اصل طرح نظام سلامت خوب است اما خوب اجرا نشده است، به عنوان مثال بيمارستان بقايي 2 به کيفيت ايده آل نرسيد و افتتاح شد ،طبق برنامه اي که وجود داشت بايد 400 تختخواب در اين بيمارستان وجود داشته باشد که کمتر از اين ميزان تخت در اين بيمارستان وجود دارد.
حسيني گفت: بيمارستان بقايي 2 بدون دريافت مجوز بهره برداري افتتاح شده، يا بخش آي سي يو بيمارستان شفا در اهواز که تعطيل شد و معلوم نيست با چه اهرمي دوباره راه اندازي شد، اين اتفاق نبايد در نظام سلامت رخ دهد.
درادامه اين مناظره رييس ستاد دکتر روحاني در استان خوزستان بيان کرد: رقباي آقاي روحاني خصوصا رئيسي بايد نظرشان را در مورد دولت آينده خودشان شفاف بيان کنند و بايد بگويند چگونه مي خواهند دولت را در آينده بگردانند. به طور مثال آقاي رئيسي مسوليت توليت آستان قدس رضوي هستند وقتي آقاي علم الهدي اعلام کردند که برنامه هاي نشاط نبايد باشد و جلوي خيلي از برنامه ها را گرفتند انتظاري که داشتيم اين بود که در همان زمان اعلام موضع کنند که موافق هستند يا مخالف هستند، سکوت معمولا علامت رضايت است.
حميد کهرام افزود: بعد از اين هم بايد اعلام شود که در دولت آينده برنامه هاي نشاط را مي توانيم داشته باشيم يا مانند علم الهدي در خراسان مي شود.
وي افزود: آقاي رئيسي يک اصولگرا است بنابراين بايد نسبت به مواضع دولت اصولگراي احمدي نژاد در گذشته که 8 سال بوده اعلام کندو بگويد عملکردش خوب بوده يا بد.
رييس ستاد دکتر روحاني بيان کرد: الان آقايان خودشان را مبرا مي کنند و مي گويند آن دولت اصولگرا نبوده يا بوده ولي بعدا به طرف ديگري رفته، در حالي که همه مي دانند اصولگرايان هم در دوره اول و هم دوم حمايت کردند و افرادي هم که در آن دولت به کار گرفته شدند اکثرا اصولگرايان بودند.
وي افزود: در ارتباط با نفت، در رابطه با گندم که در دولت خاتمي به خودکفايي رسيديم و در دولت احمدي نژاد مجددا به واردات گندم وابسته شديم بيايند اعلام موضع کنند، بگويند براي آينده چه برنامه اي دارند؟ آيا دولت احمدي نژاد دولتي بوده که حرکات با بصيرتي انجام داده، اگر اشتباه کرده اصولگرايان شفاف صحبت کنند که ما حمايت کرديم ولي دولتي بوده که نتوانست کشور را به خوبي اداره کند.
وي اضافه کرد: دولت مورد نظر آقاي رئيسي دولتي است که هنوز مشق نوشته اي ندارد در حالي که جريان اصولگرايي مشق نوشته دارد و هشت سال حکومت کرد و نشان داده چگونه حکومت داري مي کند. حالا بايد اعلام کنند که همان را ميخواهند ادامه دهند يا خير.
کهرام گفت: اصولگرايان به شدت نسبت به برجام انتقاد داشتند، ما مي گوييم بزرگتربن کاري که روحاني کرد تثبيت بين المللي برجام بود که کشور را در يک شرايط امن قرار داد.
وي بيان کرد: رئيسي به صورت شفاف بگويد براي نفت و پتروشيمي چه برنامه اي دارد، آيا مي خواهند همان کارهاي احمدي نژاد را انجام دهند يا نه.
رئيس ستاد دکتر روحاني درادامه با اشاره به طرح نظام سلامت بيان کرد: در بعضي از موارد دولت روحاني به شدت قابل دفاع است، مثل برنامه سلامت، بالاخره دولت روحاني يک برنامه اجرا کرده و بودجه بسيار عالي در اين زمينه گذاشته که در طول تاريخ انقلاب و کشور بي نظير است. آقاي رئيسي بايد اعلام کند که چنين برنامه هايي را قبول دارد يا برنامه ديگري را مي خواهد جايگزين کند، بايد برنامه هاي خودش را اعلام بکند و بگويد برنامه سلامت دارد وياخير.
خبرنگار: زينب فرحاني**انتشار دهنده :شهريار حيدري فر
6002/7158 /6034



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد امام جمعه اهواز اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

وی به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

امام جمعه اهواز از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و… خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌ جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

انتهای خبر/

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی