Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني الکترونيک آرتز پس از انتشار گزارش مالي سه ماهه چهارم سال ميلادي جاري خود، بر روي ساخت محتويات رايگان بازي بتلفيلد 1 تمرکز کرده است. اين کمپاني پس از مشاهده فروش و محبوبيت فوق العاده بازي بتلفيلد 1 تصميم به گسترش بازي گرفته تا رضايت کاربران معمولي اين عنوان ويديويي را بدست آورد و به پشتيباني رايگان خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براي کسب اطلاعات بيشتر همراه رسانه کليک باشيد.

به گزارش خبرگزاري آريا ، با برگزاري سرويس آنلاين بازي بتلفيلد 1، کمپاني ناشر الکترونيک آرتز از انتشار محتويات رايگان بيشتري براي اين عنوان ويديويي خبر داد. اين شرکت پس از مشاهده عملکرد بسيار خوب بازي، تنها به خريداران نسخه پرميوم پس (سيزن پس) و خريداران بسته هاي الحاقي توجه نمي کند و به فکر کاربران عادي بازي نيز مي باشد. درست است که تمامي بسته هاي الحاقي اين عنوان به صورت پولي عرضه مي شود اما اين بدان معنا نيست که کاربران عادي بازي هرگز با محتويات جديدي رو به رو نخواهند شد و در همان نقشه هاي اوليه به تجربه بازي خواهند پرداخت.
آن طور که پيداست گويا پشتيباني شرکت الکترونيک آرتز از بازي بتلفيلد 1 بيشتر از تصور ماست. به تازگي آقاي بليک يورگنسن (Blake Jorgensen)، رئيس امور مالي شرکت الکترونيک آرتز، در بيانيه اي اعلام کرد که استوديوي دايس و شرکت EA برنامه هاي طولاني مدتي را براي بازي بتلفيلد 1 در نظر دارد. ايشان در اين بيانيه گفت:
هر کدام از بازيکنان بازي Battlefield 1 [هم دارندگان نسخه پرميوم پس بازي و هم بازيکنان معمولي] راه هاي زيادي براي تجربه دلنشين اين عنوان ويديويي در سال ميلادي جاري دارد چرا که بروز رساني هاي متعدد، نقشه هاي جديد، سه بسته الحاقي متنوع، نيروها و سربازان جديد، مناطق و محيط هاي جديد تمامي جامعه بازي را در بر خواهد گرفت.
بليک يورگنسن در ادامه اضافه کرد:
به عبارت ديگر، منظور من اين است که شما شاهد انتشار محتويات بسيار زيادي براي جامعه بازي Battlefield 1 خواهيد کرد. اين محتويات تنها مختص دارندگان نسخه پرميوم پس و خريداران دي ال سي ها نيستند بلکه تمامي کاربران عادي و معمولي نيز اين محتويات را دريافت خواهند کرد.
متاسفانه هنوز اطلاعات زيادي در خصوص اين محتويات رايگان ارائه نشده است. همان طور که مي دانيد سازندگان به صورت منظم و ماهانه با انتشار بروز رساني هاي گوناگون از بازي بتلفيلد 1 پشتيباني مي کنند و ضمن برطرف سازي مشکلات و باگ هاي بازي، ويژگي هاي جديدي به آن اضافه مي کنند. به نظر شما، اين محتويات شامل نقشه هاي و نيروهاي جديد خواهند بود؟
چندي پيش کمپاني الکترونيک آرتز به صورت رسمي گزارش مالي سه ماهه چهارم سال 2017 را با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. در اين گزارش مالي آمار جديدي از تعداد بازيکنان عناوين بتلفيلد 1، Sims 4 و فيفا 17 ارائه شد. بر اساس بيانيه EA، تعداد ثبت نام کنندگان بازي Battlefield 1 از مرز 19 ميليون نفر عبور کرده که اين رقم به خوبي موفقيت نسخه جديد فرانچايز بتلفيلد را بيان مي کند چرا که اين تعداد در مقايسه با بازيکنان بازي Battlefield 4 بيش از 50 درصد افزايش داشته است.
تا به امروز تنها يک بسته الحاقي تحت عنوان They Shall Not Pass براي بازي بتلفيلد 1 منتشر شده است که اين دي ال سي بازيکنان را به کشور فرانسه مي برد و در منطقه آتش زده جنگي و پوشيده از گل هاي رز، مبارزات جنگ جهاني اول را به تصوير مي کشاند. سه بسته الحاقي ديگر با نام هاي In The Name of The Tsar، Turning Tides و Apocalypse هم اکنون توسط استوديوي دايس در حال طراحي و ساخت مي باشند که هر کدام از آن ها، محتويات و نقشه هاي جديدي را به بازي اضافه مي کنند.
بازي بتلفيلد 1 در تاريخ 21 اکتبر سال ميلادي 2016 مصادف با 30 مهر سال 1395 براي کنسول هاي پلي استيشن 4، ايکس باکس وان و رايانه هاي شخصي مبتني بر سيستم عامل ويندوز عرضه شد و هم اکنون نسخه استاندارد آن با قيمت 59٫99 دلار در فروشگاه هاي اوريجين، پلي استيشن و ايکس باکس لايو به فروش مي رسد. به علاوه، نسخه پرميوم پس بازي که شامل تمامي بسته هاي الحاقي اين عنوان ويديويي مي شود، با قيمت 49٫99 دلار قابل خريداري است.
بهتر است بدانيد شرکت نامدار الکترونيک آرتز همانند هميشه به صورت اختصاصي در مراسم E3 سال ميلادي جاري حضور دارد. اين کنفرانس تحت عنوان EA Play در ساعت 11:30 دقيقه شب روز شنبه 20 خرداد ماه سال 96 (مصادف با 10 ژوئن) و در شهر لس آنجلس ايالات متحده آمريکا برگزار خواهد شد. الکترونيک آرتز در طول اين مراسم از عناوين جديدي از جمله نسخه جديد بازي فيفا، نيد فور اسپيد، استار وارز بتل فرانت 2 و… رونمايي خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۸۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴

مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ رونمایی شد. - اخبار اقتصادی -

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مزدا EZ-6 در نمایشگاه خودروی پکن 2024 رونمایی شد.

براساس اطلاعات منتشر شده مزدا EZ-6 جایگزین مزدا 6 خواهد بود و در نسخه‌های الکتریکی خالص و دارای موتور احتراق درونی به عنوان افزاینده برد عرضه خواهد شد و احتمالاً در همین سال عرضه می‌شود.

 در جلو، EZ-6 یک جلوپنجره شبیه به مزدا دریافت کرده و چهره‌ای شبیه به خانواده مزدا دارد.
این خودرو موفق شده تا در نمای جانبی، هویت مستقلی برای خود بسازد.

شرکت مزدا در نمایشگاه خودروی پکن 2024 از یک شاسی بلند برقی و مفهومی با نام آراتا نیز رونمایی کرد.

نسخه تولیدی آن تا پایان سال آینده میلادی راهی خط تولید خواهد شد. مزدا آراتا نیز همانند سدان EZ-6 توسط جوینت چانگان و مزدا توسعه یافته است.

از آنجایی که آراتا فعلاً محصولی مفهومی است بنابراین بجای آینه‌های سنتی از دوربین استفاده می‌کند و فاقد دستگیره‌های در و برف‌پاک‌کن شیشه عقب است. ژاپنی‌ها از یک اسپویلر بزرگ در عقب و چراغ‌ترمز سوم عمودی استفاده کرده‌اند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • (عکس) محتویات عجیب یک صندوق قدیمی در کشتی غرق‌شده
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس