Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:12:24 GMT

کرار جاسم: از تراکتورسازی شکایت می‌کنم!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۳۳۳۳۷۸

کرار جاسم: از تراکتورسازی شکایت می‌کنم!

هافبک عراقی تیم صنعت نفت آبادان اعلام کرد که جریمه 40 درصدی باشگاه تراکتورسازی را قبول ندارد و از این باشگاه شکایت می‌کند.

کرار جاسم در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره ماجرای جریمه 40 هزار دلاری‌اش توسط تراکتورسازی اظهار داشت: «من با آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی چند بار صحبت کردم و جلساتی را داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسات خودم پیشنهاد تمدید قرارداد را دادم اما به توافق نرسیدیم. آجورلو به من گفت 40 درصد جریمه شده‌ام اما قبول نکردم. من حرفم این بود که نیمی از طلبم را می‌گیرم و تمدید می‌کنم اما ظاهرا پولی نداشت که به من بدهد.»


وی ادامه داد: «من بسیار دوست داشتم در تراکتورسازی بمانم. در این شرایط واقعا علاقه‌ای نداشتم که تیم را تنها بگذارم اما وقتی باشگاه می‌گوید جریمه شده‌ای و هیچ طلبی نداری، چه باید انجام دهم؟ من یک سوال دارم کدام باشگاه را سراغ دارید که به خاطر کارت قرمز بازیکنش را 40 درصد جریمه کند؟ این اصلا قانونی نیست. مدیرعامل باشگاه می‌گوید من تعهدنامه امضا کردم اما واقعا چیزی امضا نکردم و این موضوع درست نیست.»


هافبک عراقی تراکتورسازی همچنین گفت: «خیلی از آجورلو ناراحت هستم. او اجازه نداد من در تراکتورسازی بمانم. با اینکه بسیار دوست داشتم در این تیم به کارم ادامه دهم اما مجبور به ترک تیم شدم. الان هم به خاطر طلبم مجبورم از تراکتورسازی شکایت کنم و این کار را انجام می‌دهم.»


کرار جاسم درباره حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: «وقتی با مسئولان تراکتورسازی به مشکل بر خوردم، به صنعت نفت آبادان رفتم. من پیشنهادهای دیگری نیز داشتم اما ترجیح دادم کنار فراز کمالوند کار کنم. او برادر و مربی خوب من است و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنیم.»

کرار جاسم محمد صنعت نفت آبادان تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان