Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ازبسیج، سردارپاسدار یعقوب سلیمانی، مهم ترین ملاک انتخاب فرد اصلح را در انتخابات براساس معیارهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن درانتخابات به دنبال دادن شاخص هایی مقابل معیارهای رهبری است از این رو ما باید با اطاعت از رهبری درانتخاب فرد اصلح از بیانات حکیمانه ایشان تبعیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رعایت قانون و اخلاق از جمله مواردی است که ستادهای انتخاباتی و نامزدها باید نسبت به آن حساس باشند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
مسئول سازمان اردویی بسیج اظهارکرد: مردم نیز با در نظر گرفتن عملکرد نامزدها از روی شناخت، آگاهی و میزان ولایت مداری آنها، آرای خود را به صندوق رای بیاندازند.
سلیمانی درادامه با دعوت ازمردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای، گفت: برهمه مردم واجب است که در این آزمون بزرگ مشارکت کنند.
وی افزود: باید گفت هرچه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فزونی یابد، یاس دشمنان و امیدواری را در دل دوستداران نظام تشدید می کند، لذا امیدواریم مردم با مشارکت پرشور خود بتوانند حماسه دیگری در تاریخ ایران به ثبت برسانند.
پنجمین دوره شورای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
اجتمام /1724/ 1095
خبرنگار : رضائی مجد * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۳۳۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند

 دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور: فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با دانشجو گفت: خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در حمایت از مردم فلسطین و غزه بی نظیر است.

وی افزود: اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان را محکوم می‌کنیم و در همین راستا از فردا ظهر در دانشگاه‌های سراسر کشور تجمعاتی با حضور حداکثری دانشجویان در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند