Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه پارک موزه دفاع مقدس تا پایان سال جاری در سمنان افتتاح می‌شود گفت: تکمیل فاز نخست این پروژه ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مهدی زندیه وکیلی بعدازظهر امروز در جلسه کارگروه پارک موزه دفاع مقدس سمنان ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: پروژه ساخت پارک موزه دفاع مقدس در سمنان تاکنون باوجود کمبود اعتبارات پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و برای بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال 96 هدف‌گذاری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون پنج میلیارد تومان در مرحله احداث ساختمان اداری این پارک موزه و ایجاد زیرساخت و محوطه‌سازی‌های آن هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به برآورد هزینه‌های بعدی برای تکمیل این پروژه تصریح کرد: برای بهره‌برداری و افتتاح پارک موزه دفاع مقدس در شهرستان سمنان نیازمند تأمین 5 میلیارد تومان اعتبار هستیم که این مهم در شهرداری و شورای شهر پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان اینکه این عملیات اجرایی احداث این پارک موزه هم‌زمان با سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان آغاز شده است خاطرنشان کرد: پارک موزه دفاع مقدس در این استان یک طرح ارزشی و ملی به شمار می‌آید که باید برای تکمیل این طرح ملی اعتبارات لازم آن از سوی دولت تأمین شود.

زندیه وکیلی اجرای این طرح را بر عهده بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس دانست و گفت: پیرو جلسات متعدد و کارگروه احداث پارک موزه دفاع مقدس در سمنان مصوب شد تا شهرداری این شهرستان بخشی از اعتبارات ساخت این پروژه را از منابع مالی موجود در شهرداری پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: احداث این پارک و بهره‌برداری از آن می‌تواند نقش مؤثری در جذب گردشگر و مسافران توریستی، ارتقاء سطح اقتصادی شهرستان سمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس در حاشیه جاده ترانزیتی تهران-مشهد قرار دارد اضافه کرد: این مسئله موقعیت مناسبی برای ایجاد یک استراحتگاه برای مسافران حرم مطهر رضوی (ع) است که باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره‌برداری کرد.

وی با تأکید بر اینکه تبدیل معبر به مقصد همواره در اولویت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان بوده است افزود: تاکنون تعداد زیادی پارک موزه دفاع مقدس در سراسر کشور ساخته‌شده است که در این استان با ساخت آن درصدد هستیم تا به‌عنوان یک محل عمومی در شهر برای بازدید عموم قرار دهیم.

انتهای پیام/

R41366/P1384/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۴۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری صبح یکشنبه در دومین جلسه قرارگاه آب در محل شرکت آب و فاضلاب مشهد مقدس تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به شهر مشهد را ضروری دانست و اظهار کرد: تابستان امسال با توجه به حجم مناسبت‌ها شهر مشهد میزبان زائران و مسافران بسیاری خواهد بود که در کنار گرمای هوا موضوعی قابل اهمیت است، بنابراین همان طور که تکمیل پروژه‌های آبرسانی به صورت جدی در دستور کار است برای تأمین مالی تکمیل پروژه‌های آبرسانی اقدامات فوری انجام شود.

فرماندار مشهد بیان کرد: بالادست سدها مهم است و باید مدیریت شود و این تکلیف شرعی و قانونی مسؤولان اجرایی است بنابراین لازم است برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در بالادست سدها در دستور کار تمام دستگاه‌های اجرایی و مرتبط در شهرستان باشد.

وی افزود: تأمین آب شهر مشهد از اولویت‌های اساسی است و این قابل پذیرش نیست در حالی که مشترکان مجاز حقوق قانونی خود را می‌پردازند، عده‌ای دیگر با ایجاد انشعاب غیرمجاز ضمن اجحاف به حق مشترکان مجاز به منابع آبی صدمه بزنند و فقط منافع خود را در شرایطی که با خشکسالی و کمبود آب مواجه هستیم تأمین کنند.

داوری ضمن اشاره و تاکید بر مصوبه اجرایی برخورد با برداشت غیرمجاز در بالادست سه سد ارداک، طرق و کارده از مصوبات قرارگاه آب تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در بالادست سدها به صورت هفتگی در قالب تیمی با محوریت بخشداری انجام و با متخلفان دارای انشعابات غیرمجاز آب به ویژه در باغ ویلاها ضمن تشکیل پرونده قضائی برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 6090737

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند