Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا در استان تهران، حبیب جمشیدی،کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران، یکشنبه ۷ خرداد جاری با مددی، رابط فرهنگی حسینیه نور الائمه شهرک والفجر به مناسبت برنامه های فرهنگی و تبلیغی ماه رمضان دیدار و گفتگو کرد.

جمشیدی، در این دیدار ضمن عرض خسته نباشید به اعضا و رابط فرهنگی حسینیه نورالائمه، برگزاری مراسم دعا و نیایش و آموزش قرآن در ماه رمضان را با هدف تبیین شعائر قرآنی ضروری توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: محتوا بخشیدن به برنامه های اعیاد شعبانیه و استفاده از سخنران و مداح مهم ترین رکن و پایه در هیئت مذهبی باید در اولویت باشد.

حسینیه نور الائمه شهرک والفجر واقع در خیابان یوسف آباد شهرک والفجر در طول اعیاد و وفیات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، به‌ ویژه ماه رمضان محفل نوجوانان و جوانان این منطقه از تهران است.

مددی، رابط فرهنگی حسینیه نور الائمه ضمن تشکر از حسن توجه کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شمال غرب تهران، آمادگی مجموعه کادر حسینیه را برای برگزاری مراسم شبی با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۵۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • عملیات پهپادی موفق حزب الله علیه مقر‌های فرماندهی صهیونیست‌ها
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»