Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دومين شب از برنامه تلويزيوني ماه عسل با ميزباني از دو نفر فرد کوير گرد که در درياچه نمک اسير شده بودند، روي آنت شبکه 3 سيما رفت.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان؛ دومين قسمت از برنامه تلويزيوني ماه عسل با حضور دو ميهمان که داستان رفتن خود به کاشان را روايت کردند روي آنت شبکه سه سيما رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اين دو نفر با حضور در برنامه ماه عسل به اين موضوع اشاره کردند که همراه با دو تن ديگر از دوستان خود تصميم گرفته بودند که راهي کاشان شوند، اما به مرور که در مسير پيش رفتند، در يک دو راهي بين کاروانسرا و درياچه نمک گرفتار شدند و در اين لحظه بود که آنت تلفن همراه خود را از دست داده بودند.

در نهايت اين چهار نفر بر اساس تابلوي راهنمايي که در آن محل قرار گرفته بود و به اشتباه افراد را راهنمايي مي‌کرد به خيال اين که به سمت کاروانسرا مي‌روند مسير را اشتباه رفتند و در نهايت به درياچه نمک رسيدند.

سامان که يکي از افراد حاضر در آن سفر بود در استوديو ماه عسل گفت: در آن شب مسير صاف بود و ما هم پيش مي‌رفتيم به گونه‌اي که در مدت حدود 1 ساعت و ربع با سرعت 120 تا 130 کيلومتر حرکت مي‌کرديم، اما در نهايت به نقطه‌اي رسيديم که نمي‌دانستيم کجاست، اما در آن لحظه ما روي درياچه نمک قرار داشتيم و به سمت نقطه مرکزي اين درياچه پيش مي‌رفتيم.

اين دو نفر در ادامه صحبت‌هاي خود به اين موضوع اشاره کردند که به مرور پيش رفتن روي درياچه نمک، در نهايت ماشين نمک‌ها را شکست و بين آن‌ها گير افتاد و آن‌ها مجبور شدند که از ماشين پياده شوند و در مدت نيم ساعت اول همه تلاش خود را به کار گرفتند تا ماشين را از آن وضعيت خارج کنند، اما وقتي متوجه شدند که اين امر امکان پذير نيست، تصميم گرفتند تا صبح همان جا بمانند و چادر بزنند.

سامان در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: ما چهار نفر دوست صميمي بوديم و آن شب از اين که در چنين فضايي قرار گرفته بوديم و مي‌توانستيم ستاره‌ها را تماشا کنيم لذت بسياري مي‌برديم تا اين که تقريباً به ساعت 7 صبح رسيديم و هوا آرام‌آرام روشن شد، اما اين سفر در نهايت تبديل به دو روز ماندن در کوير شد.

در ادامه برنامه ماه عسل امشب تصاويري از زنده ياد عارف لرستاني پخش شد و پس از آن احسان عليخاني گفتگوي خود با ميهمانان برنامه را ادامه داد.

دانيال ديگر ميهمان حاضر در برنامه ماه عسل در ادامه صحبت‌هاي دوست خود اظهار کرد: در روز سوم دو نفر از بچه‌ها از ما جدا شدند و به دليل اين که به اندازه کافي آب نداشتيم که چهار نفري حرکت کنيم، بنا بر اين شد تا آن‌ها بروند تا به محض دريافت کمک جمعه بعد از ظهر پيش ما و کنار ماشين برسند.

جمعه عصر فرا رسيد، اما از مازيار و رامين خبري نشد و کسي سمت ما نيامد و به همين دليل دانيال و سامان تصميم گرفتند به سمت نقطه‌اي که به نظرشان از آن جا نوري تابيده مي‌شد حرکت کنند، اما پس از اين حرکت کردن ديگر نتوانستند ماشين را پيدا کنند.

سامان در ادامه اين برنامه به اين موضوع اشاره کرد که پس از گم کردن ماشين متوجه شدند که در تمام مدت ساعت 3 بامداد تا ده صبح دور خود مي‌چرخيدند تا اين که نهايت توانستند ماشين را پيدا کنند.

در ادامه ماه عسل ميهمانان اين برنامه همچنين به اين موضوع پرداختند که در آن مدت دو روز نيم بود که هيچ آبي نخورده بودند و حتي نفس کشيدن نيز برايشان سخت شده بود و به همين دليل خود را براي مردن آماده کرده بودند و با گوشي‌هاي تلفن همراه خود تصاويري از وصيت کردنشان را ضبط کردند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

انتهاي پيام



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۴۶۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 2-2 لیورپول مقابل وستهم تحت ‏تاثیر اتفاق عجیبی قرار گرفت که در اوخر مسابقه شاهد بودیم. ‏درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ در کنار خط. ‏

صلاح که منتظر تعویض شدن بود کنار خط با یورگن کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد. سرمربی لیورپول در پایان بازی در مصاحبه تلویزیونی ‏خود گفت با ستاره مصری در رختکن صحبت کرده و دیگر مشکلی ‏وجود ندارد. ‏

کلوپ در نشست خبری پایان مسابقه گفت دیگر در رابطه با ماجرایی ‏که با محمد صلاح پیش آمده صحبت نمی‌کند و حرفش را زده است. ‏

سرمربی لیورپول اما از عملکرد بازیکنانش به خصوص در نیمه اول ‏انتقاد کرد و گفت: "بین دو نیمه به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده ‏بودیم واقعا ناراحت بودم. کمی تند صحبت کردم تا بازیکنان به ‏خودشان بیایند. اصلا برایم قابل درک نیست چون مدتی است انگار ‏طلسم شده‌ایم و نمی‌توانیم گل بزنیم". ‏

کلوپ در ادامه گفت: "بعد سعی کردیم هر اتفاقی افتاده را نادیده ‏بگیریم و از نو شروع کنیم. اتفاقا در نیمه دوم زود هم به گل رسیدیم ‏و این به تیم کمک کرد. با همه این حرف‌ها تا زمانی که گل‌ها را زدیم ‏بازی خوبی بود و ما کنترل را در اختیار داشتیم و باعث شدیم وستهم ‏با مشکلات زیادی موجه شود". ‏

سرمربی لیورپول در ادامه از فشردگی بازی‌ها انتقاد کرد و گفت: "این ‏دوره برای بچه‌ها خیلی سخت بود. ظرف 10 روز 4 بازی کردیم که ‏آخرین‌شان امروز بود. نیمه اول حاکم بودیم و بازی خوبی بود. ‏نمی‌شود همیشه با نهایت شدت بازی کرد به خصوص با این برنامه ‏بازی‌ها. پای بازیکن‌ها باید کشش دویدن را داشته باشد. ما هم ‏فرصت خلق کردیم و هم کاملا حاکم میدان بودیم. با اینحال گل اول ‏را روی کرنر خوردیم که اصلا حس خوبی نیست". ‏

کلوپ در ادامه گفت تیمش شایسته پیروزی بوده و گفت: "اگر امروز ‏حق به حقدار می‌رسید برنده باید لیورپول می‌بود. ولی فوتبال اینطور ‏نیست. دست کم همیشه اینطور نیست. ما حالا یک امتیاز داریم که ‏مسلما کافی نیست ولی دیگر نمی‌توانیم کاری بکنیم".‏

وقتی از کلوپ پرسیده شد که تیمش را دیگر شانس قهرمانی نمی‌بیند ‏گفت: "واقعا درباره‌اش فکر نمی‌کنم. قبلا گفتم که باید بازی‌ها را ‏ببریم ولی این بازی را نبردیم. این کمکی به وضعیت ما نمی‌کند. آیا به ‏سیتی یا آرسنال که نگاه می‌کنید به نظر می‌رسد که دو یا سه بازی ‏خواهند باخت؟ من که بعید می‌دانم". ‏

دیگر خبرها

  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • آب‌گیری دریاچه ارومیه در ایام گرم و کم بارش ادامه پیدا کند
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • پیام جدید القسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر اسرائیلی
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ببینید | گردان‌های قسام: فشار نظامی به کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست منجر شده است
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی