Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در سلسله رقابت‌های بازی‌های 20 آوره تیم ملی کریکت افغانستان روز گذشته به مصاف تیم هندوستان پرداخت اما بازیکنان این تیم یکی پی دیگری از میدان خذف شدند.

بیشترین دوش را راشد خان انجام داد. وی توانست در دوره اخیر 33 دوش انجام دهد و به بدین ترتیب تیم ملی کریکت افغانستان هدف آسان 111 را برای تیم حریف تعیین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی کریکت هندوستان که قهرمان جهانی این نوع بازی کریکت است توانست در 16.3 اوور خود را به هدف برساند و در نخستین دیدار تیم ملی کریکت افغانستان را شکست دهد

«سی آر براتوایت» کاپیتان تیم ملی هندوستان به صدای آمریکا گفت که تیم افغانستان را در رقابت‌های بعدی نیز جدی خواهند گرفت.

وی افزود: ما افغانستان را به مثابه رقیب خویش محترم می‌شماریم. تیم افغانستان ما را در جام جهانی شکست داده است. «محمد نبی» و «راشد» از بازیکنان شایسته این تیم‌اند.

وی اضافه کرد که تیم افغانستان را نباید دست کم شمرد زیرا این تیم ممکن است در روز شنبه بهترین بازی خویش را به نمایش بگذارد.

بازی روز گذشته تیم افغانستان برای ادای احترام به قربانیان رویداد کابل با سکوت آغاز شد. بر خلاف روال عادی رقابت‌ها، سرود ملی هر 2 کشور نواخته نشد و بازیکنان برای لحظه‌ای سکوت اختیار کردند.

«شیر آغاز همکار» مدیر تیم ملی کریکت افغانستان گفت که واقعه غم انگیز کابل تمامی بازیکنان را متاثر ساخته است.

وی افزود: حمله وحشیانه در کابل رخ داد و شماری زیادی از هموطنان ما در آن شهید شدند،‌ قهرمانان ما همیشه در غم مردم شان شریک بوده‌اند.

قرار است بازی‌های بعدی تیم افغانستان امروز (شنبه13 جوزا) و دوشنبه(15 جوزا) برگزار شود.

/انتهای پیام/

برای اطلاع از آخرین اخبار افغانستان به کانال تلگرامی ما بپیوندید

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۵۳۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تیم‌های ملی افغانستان و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به سود افغانستان به پایان رسید.

شاگردان مجید مرتضایی با این پیروزی به دیدار نهایی راه پیدا کردند.

در دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ویتنام و قرقیزستان به مصاف هم خواهند رفت و تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند.

کد خبر 6088969

دیگر خبرها

  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • صادق بوقی در رختکن تیم ملی افغانستان!
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد