Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@00:02:00 GMT

دومین برد شاگردان کولاکووچ در ماراتنی نفس‌گیر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۶۰۳۸۳۷

دومین برد شاگردان کولاکووچ در ماراتنی نفس‌گیر



گزارش - تحریریه پارسینه | تیم ملی والیبال ایران در نخستین میزبانی خود در لیگ جهانی ۲۰۱۷ موفق به شکست ۳ بر ۲ تیم ملی بلژیک شد.
سعید معروف، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، عادل غلامی و مهدی مرندی (لیبرو) ترکیب شروع کننده بازی برای ایران مقابل بلژیکی بودند که «سم درو» کاپیتان و بهترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ست اول:
تیم ایران با استفاده از جو سنگین سالن آزادی، بازی را بهتر شروع کرد و از حریف اروپایی خود پیش افتاد ولی در ادامه، حملات موثرتر از سوی بازیکنان بلژیک، این تیم را پیش انداخت. دو تیم در امتیاز ۲۲ مساوی بودند که دو اشتباه متوالی از بازیکنان ایران، حریف را به امتیاز ۲۴ و سپس ۲۵ رساند. نتیجه این ست ۲۵ بر ۲۳ به سود بلژیک بود. بازیکنان ایران ۱۲ امتیاز از اسپک، ۳ امتیاز از دفاع روی تور، یک امتیاز مستقیم سرویس و ۷ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند در حالی که بازیکنان بلژیک ۱۸ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز از دفاع روی تور و ۵ امتیاز از اشتباهات ایران در ست نخست به دست آوردند.
ست دوم:
بازیکنان ایران در ست دوم با توجه به توصیه‌های کادر فنی، نقاط ضعف خود را در حمله برطرف کرده و اسپک‌های بهتری به زمین حریف زدند. کری‌های سعید معروف و ویتال هاینن، سرمربی بلژیک هم در این ست در نوع خود دیدنی بود. انگیزه بازیکنان ایران در این ست و استرس ناشی از واگذاری یک ست در خانه به حریف باعث شد تا با انرژی مضاعف به توپ ضربه‌های دقیق‌تری بزنند. این ست با برتری کامل با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود بازیکنان ایران تمام شد. شاگردان کولاکوویچ ۲۶ امتیاز از اسپک، ۴ امتیاز از دفاع روی تور، ۵ امتیاز مستقیم سرویس و ۱۲ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند در حالی که بازیکنان بلژیک ۳۰ امتیاز از اسپک، ۲ امتیاز از دفاع روی تور و ۱۰ امتیاز از اشتباهات ایران در پایان ست دوم به دست آوردند.
ست سوم:
شروع ست سوم برای ایران خوب نبود و حریف اروپایی نمایش بهتری داشت و توانست چند امتیاز از میزبان جلو بیفتند اما از امتیاز هشتم به بعد این ایران بود که دوباره اختیار عمل را در دست گرفت و با دریافت های خوب و سرویس های سرعتی از حریف پیشی گرفت.
شاگردان کولاکوویچ که از ست دوم روحیه بالایی گرفته بودند و می دانستند می توانند این حریف قدرتمند را شکست دهند پس از آنکه وقت استراحت فنی دوم را هم به سود خود به پایان بردند شرایط بهتری پیدا کردند و همین روند را تا امتیاز بیست ادامه دادند و در ادامه هم برتری ۲۵ بر ۲۲ را از آن خود کردند.
ست چهارم:
چهارمین ست از دیدار تیم های ملی والیبال ایران و بلژیک هم تماشایی و جذاب بود و دو تیم رقابت نزدیکی برای رسیدن به پیروزی داشتند. پس از آنکه بلژیکی ها وقت استراحت دوم فنی را به سود خود خاتمه دادند رقابت فشرده و تک امتیازی شد و دو تیم تلاش می کردند بدون کمترین اشتباه کار را به سود خود خاتمه دهند.
در پایان این ست بلژیکی در امتیازات حساس بهتر عمل کردند و موفق شدند ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسند تا کار به ست پنجم کشیده شود.
ست پنجم:
شروع این ست حساس به سود بلژیکی ها بود که توانستند امتیاز اول را کسب کنند اما در ادامه ملی پوشان کشورمان نمایش بهتری داشتند و موفق شدند این ست و مجموع بازی را به سود خود خاتمه دهند

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۰۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در ابتدای نشست فنی دیدار ایران و تایلند، شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی آخرین تغییرات و برنامه‌های احتمالی تایلند را با آنالیز پنج مسابقه آخر این تیم برای بازیکنان تشریح کرد.

سفال‌منش نقاط ضعف و قوت حریف را با تأکیدات سرمربی و کادر فنی بر روش‌های غلبه بر دفاع حریف و مراقبت در برابر ضدحملات بیان کرد.

در ادامه وحید شمسایی با اشاره به مسیری که تیم تا امروز آمده است گفت: ما به هیچ وجه نباید این فرصت قهرمانی را از دست بدهیم، حتماً هواداران این تیم ورزشگاه را پر می‌کنند اما ما ایرانیم و با تمام وجود برای این افتخار می‌جنگیم.

تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه در دیدار فینال مقابل تایلند به میدان می‌رود.

کد خبر 6090778

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند