Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوانازبوشهر،مثل این‌که برخی از افراد باشگاه به عنوان نماینده هوادران ایرانجوان خود را معرفی کرده و خواستار این می‌شوند که پورکبگانی، مدیر عامل باشگاه سهامم خود و همچنین باشگاه را به آنها واگذار کنند تا آنها تیمداری کنند. مساله‌ای که شاید در نگاه اول مثبت‌آمیز بود ولی به مرور زمان شک را ذهن‌ها وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه ایرانجوان که با این موضوع مخالف بود تصمیم که گرفت که طی دو جلسه مساله را حل و فصل کند که در نهایت کار به جلسه سومی رسید که متاسفانه برگزار نشد. البته به دعوت یکی از مسوولان باشگاه ما هم به عنوان یک رسانه در این جلسه حاضر شدیم تا همه چیز را به طوری دقیقه به گوش مردم برسانیم.
پس از این‌که جلسه برگزار نشد تصمیم گرفتیم که با مدیر عامل باشگاه در مورد مشکلات پیش آمده گفت‌وگو کنیم. آقای پورکبگانی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ابتدا در مورد قرار روز گذشته بگویم که قرار بود با نفراتی که مخالف حضور بنده در باشگاه ایرانجوان هستند جلسه‌ای برگزار شود تا به جمع بندی نهایی برسیم، ولی همانطور که خودتان دیدید آنها در این جلسه حضور نیافتند و این بدین معنی است که احتمالا آنها دیگر حرفی برای گفتن نداشتند. در مورد ماجرا کلی این روزهای ایرانجوان هم بگویم که مشکلاتی مالی در این باشگاه به‌شدت افزایش یافته است. حالا نمی‌دانم چرا آن همه مشکلات بر گردن بنده افتاده است. در همین راستا 5 نفر از کسانی که در ایرانجوان فعالیت می‌کردند یا هنوز فعالیت می‌کند خود را نماینده هواداران ایرانجوان معرفی کرده بودند و تصمیم داشتند که خود تیم ایرانجوان را از ما بگیرند و به نوعی تیم‌داری کنند.
پورکبگانی در ادامه گفت‌وگو افزود: در جلسه‌ اول که با حضور مخالفان و افرادی که خود را نماینده مردم میدانستند برگزار کردیم آنها در مورد مشکلات متعدد و مسائل باشگاه حرف‌هایی زدند و خوستار این شدند که باشگاه به آنها داده شود و کلیه سهام سهامداران به هواداران بخشیده شود. ولی بخشیدن به کدام هوادار؟ مگر می‌شود به این راحتی چنین کاری را انجام داد؟ ماشاالله این باشگاه 27 سهامدار دارد. می‌گویند من اشتباه کرده‌ام و نتوانسته‌ام در این مدت کاری برای باشگاه انجام دهم. بله من اشتباه کرده‌ام ولی اشتباه من زمانی رخ داد که با گریه و التماس همین افراد از فرمانداری بوشهر دل کندم به ایرانجوان آمده‌ام. من اشتباه کرده‌ام که آن زمان خیلی روی این مساله فکر نکرده‌ام و سریع تصمیم خود را گرفتم. به هر حال جلسه اول نیمه تمام باقی ماند و همه چیز به جلسه دوم کشید.من سال 85 که آمدم این تیم را مدیریت کنم، باشگاه حدود 400 میلیون تومان بدهی داشت و به همین دلیل نمی‌توانست در لیگ دو بازی کند که من این مشکل را حل کردم. حتی موقعی که وارد لیگ یک شدیم برای دریافت پروانه لیگ یک خودم هزینه کردم.
آیا واقعا کار اشتباهی کرده‌ام که باید اینطور به بنده ایراد بگیرند؟ آنها می‌گویند که بنده 8 ماه از تیم دوره بوده‌ام. واقعا وقتی این حرف زدند خنده‌ام گرفت که مگر می‌شود مدیری این همه مدت از تیم به دور باشد. ببخشید زمانی که سرمربی تیم در اواسط فصل تغییر پیدا کرد چه کسی سعید مفتخر به عنوان گزینه جدید عنوان کرد؟ آقایان شاهد هستند که من کم‌کاری نکرده‌ام. اگر واقعا من در باشگاه نبوده‌ام چه کسی کارهای مربوط به انتقال بازیکنان و تغییر سرمربی را انجام می‌داد. یک حرفی بزنند که منطق در آن وجود داشته باشد.
مدیر عامل باشگاه ایرانجوان در مورد جلسه دوم خاطرنشان کرد: در جلسه دوم که بین بنده و آنها و در حضور جمعی از مسوولان باشگاه برگزار شد یکی از همین 5 نفر مخالف حاضر نشد که در جلسه حاضر شود که این خود جای تعجب داشت. یعنی او به این نتیجه رسیده بود که هدف‌های این گروه راه به جایی نمی‌برد. آنها از قبل گفته‌ بودند که «آقای پورکبگانی شما باشگاه را به ما واگذار کن تا شرایط را سر و سامان بدهیم و علاوه بر این مشکلات مالی را نیز حل کنیم». آنها به این شکل می‌خواستند باشگاه‌داری کنند که یک شرکت راه بیاندازد و باشگاه وارد آن کند تا شاید از این طریق بتوانند تیم‌داری کنند. من هم وقتی این چنین پیشنهادی را دیدم تصمیم گرفتم در نامه‌ای خطاب به آنها شرایط لازم برای این کار تشریح که شامل موارد زیر است:
1- مقرر شد که طرف تحویل گیرنده باشگاه بدهی مربوط به آقای پورکبگانی را نقدا و در زمان نقل وا تنقال پرداخت نماید2- بدهی مربوط به بانک پرداخت و یا مشکل آن رفع شود تا دیگر دینی بر گردن سهامداران که نزد بانک ضمانت نموده اند نباشد .3- بدهی مربوط به امتیاز باشگاه طی یک فقره چک با فاصله زمانی معین به آقای پورکبگانی تحویل داده شود.4- مقرر شد تحویل گیرندگان باشگاه راسا نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی اقدام نمایند .5- گروه جدید می بایست یک فقره چک به ازای جمع مبلغ بدهی های دارای چک باشگاه به آقای پورکبگانی تسلیم نماید.6- تحویل گیرندگان باشگاه می بایست یک فقره چک نیز بابت بدهی های بدون چک به آقای پورکبگانی تحویل دهند .7- ضمنا مقرر شد در جلسه روز سه شنبه هر دو گروه تحویل گیرنده و تحویل دهنده سهام جهت ادامه روند انتقال چک تضمین تهیه نموده تا در صورت کوتاهی هر کدام از طرفین نسبت به پرداخت خسارت اقدام شود.
ما به آنها تا 23 خرداد ماه که روز گذشته بود مهلت دادیم که جوابی نهایی خود را بدهند. در نهایت یکی از همین افراد 3 روز پیش و هنگامی که می‌خواستم وارد مسجد بشوم نامه‌ای که جوابیه آنها در آن بود را به بنده داد. من بعد از مطالعه این نامه مخالفت خود را با آن اعلام کردم و مسمم شدم که جلسه روز گذشته حتما برگزار شود تا تکلیف نهایی مشخص شود.
وی افزود: قبلا از این‌که وارد دیگر جزییات شوم، می‌خواستم این را بگویم که یکی دیگر از بهانه‌های که این افراد برای رفتن من از باشگاه آورده بودند این بود که بنده به دلیل مسائل سیاسی باعث شده‌ام که کمک مالی از سوی نهادها صورت نگیرد. بله من مخالف برخی از مسوولان کشوری و یک حذب خاص هستم و شاید همین مساله باعث شده باشد که استانداری و اداره ورزش و جوانان به ما کمک نکند ولی در کل ارائه چنین بهانه‌ای واقعا مسخره است. ببینید یکی دیگر از مسائل که ثابت می‌کند که این افرد نمی‌توانند باشگاه داری کنند، مسائل مربوط به کمک 200 میلیونی اداره ورزش و جوانان بود. متاسفانه این پول به حساب مدیر باشگاه که بنده بودم واریز نشد که جای تعجب دارد. به هر حال مدیر باید وضعیت را دنبال کند ولی در این مساله من کوچک ترین نقش را داشتم.
وقتی پول به حساب این افراد واریز شد، از آنها خواستم که با قسمتی از پول بدهی‌های برخی از طلبکاران را بدهند. همین الان یکی از طلبکاران باشگاه مجبور است خرج زیادی کند تا بیماری دخترش را درماند کند. مگر این افراد حقی از این پول نداشتند؟ همانطور هم که خودتان می‌دانید این پول در نهایت بین بازیکنان تیم تقسیم و ریالی از آن برای رفع برخی از بدهی‌های باشگاه خرج نشد که این مساله کاملا در نوع خود اشتباه بود. آیا آنها می‌خواهند اینگونه تیمداری کند؟ اگر شخصی این مسائل را ببیند مطمئنا پی می‌برد که هدف تیمداری نیست و مسائل دیگری در کار است. مساله‌ی دیگری که در اینجا مطرح است این است که این افراد واقعا نماینده چند نفر از هواداران ایرانجوان هستند. ایرانجوان هزاران هوادار دارد ولی نمی‌دانم چطور این افراد بدون حتی دریافت امضا از سوی هواداران باشگاه خود را نماینده آنها می‌دانند. در صورتی که آنها فقط نماینده 20 نفر هستند. به هر حال نمی‌خواهم زیاد درگیر این موضوع بشوم.
مدیر عامل باشگاه ایرانجواندر پاین و در مرود جلسه آخر گفت: در نهایت همانطور که گفتم تصمیم گرفتیم که آخرین جلسه در تاریخ 23 خرداد با حضور برخی از مسوولان باشگاه و افرادی که خواهان دریافت باشگاه هستند برگزار کنیم که همانگونه که خودتان دیدید هیچ کدام از مخالفین وارد باشگاه نشدند و به همین دلیل جلسه‌ای برگزار نشد. با توجه به این‌که قبلا بند‌هایی در رابطه با این موضوعات اعلام کرده بودم، مطمئنا یا پروانه لیگ دسته یک باشگاه را تقدیم فدراسیون خواهیم کرد و پروانه لیگ دسته دو را دریافت خواهیم کرد و یا امتیاز باشگاه را برای فروش می‌گذاریم. در این مساله هیچ نهادی نمی‌تواند اعتراض کند چراکه حق این را ندارد و ما در این مساله کاملا آزاد هستیم. به هر حال ما تمام تلاش خود را کردیم که با این افراد به نتیجه لازم برسیم ولی آنها خود نخواستند و به همین دلیل ما مجبوریم روش خود را دنبال کنیم.
با توجه به سخنان آقای پورکبگانی، به احتمال زیاد طی دو روز آینده امتیاز باشگاه ایرانجوان برای فروش گذاشته می‌شود که این مساله در نوع خود واقعا ناراحت کننده است. چراکه ایرانجوان در سال‌های اخیر بازیکنان با استعداد زیادی به فوتبال ما معرفی کرد بود و واقعا حیف است چنین اتفاقی در این تیم رخ بدهد آن هم از روی اجبار. باید ببینیم که در نهایت چه اتفاقی در این باشگاه رخ می‌دهد.
انتهای پیام /پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۶۶۱۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود

ایسنا/البرز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از پیگیری واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی و همچنین ایجاد پایگاه میراث ملی این کارونسرا در سال ۱۴۰۳خبر داد.

به گزارش ایسنا، رحیم خاکی روز شنبه هشتم اردیبهشت اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا های ایرانی به ثبت جهانی رسید.

 
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
 
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش هایی از این بنا در نظر گرفته می شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
 
به گفته او کاروانسرای ینگی امام  از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • کاروانسرای ینگی‌امام به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • خاندوزی: ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • انتطار مردم پارسیان برای دریافت زمین‌های طرح جوانی جمعیت