Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان جزییاتی را در خصوص سانحه آبگرفتگی و غرق شدن یک شناور مسافری بدون مسافر در بندرگاه جزیره کیش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اله مراد عفیفی پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان جزییاتی در این رابطه اظهار داشت: شناور مسافری "دنا ۱۱۰" با ظرفیت ۲۳۰ صندلی به دلیل ایام ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، طی روزهای اخیر فعالیتی نداشته و کنار اسکله بندرگاه کیش پهلو گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شناور حوالی ساعت ۵:۲۰ صبح امروز(یکشنبه، ۲۸ خردادماه) به دلیل آب‌گرفتگی در موتورخانه، شروع به غرق شدن می‌کند.

عفیفی پور با بیان اینکه شناور دنا در زمان سانحه هیچ مسافری همراه نداشته است، گفت: پس از اعلام کاپیتان کشتی به برج کنترل، نیروهای سازمان بنادر و بندرگاه در محل حضور پیدا کردند و اقدامات لازم را انجام دادند اما به دلیل آلومینیومی بودن بدنه این شناور، امکان استفاده از یدک‌کش برای انتقال شناور سانحه دیده به نقاط کم عمق میسر نبود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار داشت: ۸ نفر خدمه این شناور پیش از غرق شدن آن نجات یافتند؛ ضمن آنکه پس از این سانحه، مالک شناور قراردادی با پیمانکار منعقد کرد که در حال انجام مطالعه و اقدامات لازم برای خارج‌سازی آن هستند.

وی با بیان اینکه شناور دنا پیش از این در مسیر دریایی کیش به چارک فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز به جزیره کیش اعزام شده اند تا سانحه را به صورت دقیق و کارشناسی بررسی کنند. همچنین شناورسازی و بازگرداندن مجدد شناور به حالت اولیه در دست پیگیری است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۱۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، از کشف سکه های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان، از یکی از مسافران این ایستگاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، درباره جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مستقر در سالن ایستگاه راه آهن اندیمشک، حین کنترل و بازرسی اثاثیه مسافران از طریق دستگاه ایکس ری، به بار همراه شخصی مظنون شدند پس از بازرسی بار این مسافر، همکاران تعداد ۷۳ عدد سکه قدیمی را که به طرز ماهرانه ای در کیف جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند.

ملکی ادامه داد: برابر اعلام کارشناس میراث فرهنگی شهرستان اندیمشک، سکه های کشف شده، مربوط به دوره اشکانیان بوده و ارزش ریالی آن، در حدود دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اینکه متهم به همراه اموال مکشوفه، برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شد، گفت: این فرد درحین تشکیل پرونده به ماموران پیشنهاد رشوه داده و حتی اعلام کرد که حاضر است تمامی سکه ها را در ازای آزادی به ماموران بدهد که این موضوع نیز در پرونده اش درج شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور، با بیان اینکه با استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد که این فرد دارای سوءسابقه است، گفت: در نهایت متهم به بزه انتسابی اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • کاربرد های پمپ آب
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری