Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@01:08:57 GMT

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۷۲۹۸۵۹

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محفل انس با قرآن، با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، در پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، شامگاه یکشنبه 28 خرداد برگزار شد.این محفل با تلاوت احسان فتاحی از هنرآموزان مرکز پدافند هوایی شروع و در ادامه بخشی از برنامه حفظ موضوعی و ترتیبی حافظان مرکز اجرا شد، اجرای گروه تواشیح حضرت علی اکبر(ع) نیز بخشی از این محفل قرآنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌السلام روشندل، رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه، ضمن تأکید بر اثرگذاری محافل قرآن گفت: آیات پایانی سوره زلزال از دیدگاه پیامبر اسلام(ص) ترس‌آور ترین آیات است، به بیان قرآن اگر اعمال ما در سخره، آسمان یا زمین باشد خداوند آن را برای حسابرسی حاضر می‌کند و از این جهت است که این آیات ترس‌آورترین آیات قرآن معرفی شده است.وی ادامه داد:امید بخش‌ترین آیه قرآن، آیه‌ای است که خداوند در آن نوید بخشش گناهان را می‌دهد، هرگز نباید از رحمت خدا مأیوس شد، جوانان باید فرصت جوانی را مغتنم شمرده و در راه تعالی و تزکیه نفس خود بکوشند .امیر اسماعیلی نیز با تأکید بر ترویج محافل انس با قرآن گفت: برگزاری این محافل معنوی جای تقدیر دارد، کارکنان تحت آموزش باید در زندگی آینده، شرایط شغلی خود را در نظر بگیرند و متناسب با آن انتخاب شایسته‌ای داشته باشند که در مسیر زندگی دچار مشکل نشوند.ادای احترام به مقام شهدا و ضیافت افطار از دیگر برنامه های این محفل بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۷۲۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی