Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:36:30 GMT

اثبات نسب بیشترین پرونده های متشکله در اهر

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۵۹۷۵

اثبات نسب بیشترین پرونده های متشکله در اهر

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری روز شنبه در جمع مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان با اعلام اینکه سال گذشته بیش از 32 هزار و 500 فقره پرونده در دادگستری این شهرستان مختومه شده است.وی اظهار کرد: دادگستری اهر در اجرای پروژه‌های ملی و شهرستانی نقش موثری دارد و در اجرای این طرح‌ها اگر معارض و یا مزاحمی وجود داشته باشد با رعایت حقوق اشخاص سعی می‌کنیم تا مشکل معارضان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دادگستری اهر یادآوری کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی امنیت است و مردم و نیروهای نظامی برای این امنیت زحمات زیادی کشیده‌اند و هزاران شهید و خون‌در این راه اهدا شده است.
حجت الاسلام نظری با اشاره به حادثه تروریستی سال 1360 که شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) به دست منافقین کوردل به شهادت رسیدند، ادامه داد: شهید دکتر بهشتی از شخصیت‌های برجسته کشورمان و انقلاب اسلامی بود.
وی مهم‌ترین وظیفه قوه قضائیه و دادگستری‌ها را تامین امنیت و آرامش مردم عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی با کسانی که مخل نظم عمومی بوده، آرامش جامعه را برهم می‌زنند و حقوق اجتماعی و شهروندی مردم را مختل می کنند، برخورد قانونی می کند.
رئیس دادگستری اهر اظهار کرد: یکی از اوصاف برجسته قضات نفوذناپذیر بودن آن‌هاست و نباید به توصیه‌ها توجهی داشته باشند و قوه قضائیه یک قوه مستقل است.
حجت الاسلام نظری با بیان اینکه سلامت دستگاه قضایی این شهرستان با وجود قضات جوان قابل‌ تایید است، افزود: قضات و کارکنان اداری دادگستری این شهرستان از قشر جوان، سالم، انقلابی، متدین و از نظر اخلاقی و مالی سالم هستند.
وی با اشاره به اینکه در این شهرستان زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه فراهم است، گفت: مردم و مسئولان باید با همکاری هم مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را برطرف کنند و دستگاه قضایی در کنار آنان است.
رئیس دادگستری اهر اتمام بزرگراه اهر – تبریز را از جمله مطالبات مردم شهرستان‌های منطقه ارسباران اعلام و یادآوری کرد: در طول تعطیلات عید فطر شاهد ترافیک سنگینی در جاده اهر – تبریز بودیم و در طول سال‌ها مشکلات این جاده به گوش مسئولان رسیده و باید به آن ها رسیدگی کنند.
حجت‌الاسلام نظری با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات عمومی جامعه ما بیکاری جوانان و اشتغال است، افزود: از محورهای اصلی توسعه این شهرستان اتمام بزرگراه اهر – تبریز بوده تا سرمایه‌گذار بخش خصوصی با امنیت کامل در محورهای مواصلاتی این شهرستان تردد و سرمایه‌گذاری کند.
وی گفت: با رغبت سرمایه‌گذاران جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان اهر هم تولید و هم اشتغال‌زایی رونق می یابد.
حجت الاسلام نظری ادامه داد: دستگاه قضایی این شهرستان در مبارزه بی‌امان با خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر و مشروبات الکلی به‌ هیچ ‌وجه کوتاه نمی‌آید و طبق قانون دادگستری اهر با این افراد با اشد مجازات برخورد می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که اعضای منتخب شورای اسلامی اهر به سیمای شهری و خیابان‌های این شهر توجه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: وضعیت این شهرستان به لحاظ این‌که در مسیر تردد گردشگران و مسیر ارتباطی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی قرار گرفته برای مردم اهر و مسافران زیبنده نیست.
خبرنگار: رضا بالاگر ** انتشار دهنده: پرویز انصاری
7225/8023/ 3071

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه با شورای معاونین، رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضائی استان اظهار کرد: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسؤولان قضائی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سند تحول قضائی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضائی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعین به دستگاه قضائی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه کردن پرونده‌های قضائی توأم با اتقان آرا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری کردستان بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی تاکید کرد و افزود: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و بصورت مستمر ضمن حضور در مساجد و اماکن مذهبی، درخواستهای حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

در این جلسه، اعضای شورای معاونین دادگستری استان و رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه استان به بیان برنامه‌های حوزه‌های تحت تصدی خود پرداختند و مصوباتی به تصویب رئیس کل دادگستری استان کردستان رسید.

کد خبر 6089790

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان