Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:06:44 GMT

تست موفقيت: خوشبخت هستيد يا...؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۸۶۶۲۵۶

خبرگزاري آريا -

 
 
 
 

 
درست در زماني که فکر مي کنيد همه چيز روي روال خودش پيش مي رود، يک شکست ناگهاني سراغ تان مي آيد. فکر مي کنيد همه چيز تحت کنترل تان بوده اما ناگهان همه تصورات تان در مورد اين که چقدر خوشبخت و آرام هستيد، به هم مي ريزد. شما نمي دانيد که اين شکست هاي گاه و بي گاه از کجا سر و کله شان پيدا مي شود؛ حتي نمي توانيد دليل اين که گاهي در اوج آرامش يک افسردگي چند روزه به شما حمله مي کند را بفهميد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شايد دليل همه اين احساسات و اتفاقات ناگهاني اين باشد که خودتان را آنطور که هستيد نمي شناسيد. اگر کمي بيشتر با شخصيت خودتان آشنا شويد و نقاط ضعف و قوت خود را بدانيد با کمي اصلاح کردن خود و سبک زندگي تان مي توانيد خوشبختي را در مشت بگيريد. پس همين حالا دست به کار شويد و خودتان را ارزيابي کنيد.

 

● دخل و خرج تان را کنترل مي کنيد؟

 

1. اگر به يک خرج تراشي ناگهاني يا مشکل اقتصادي پيش بيني نشده برخورديد آيا هيچ پول اضافه اي براي روز مبادا داريد که از پس اين شرايط بربياييد؟

 

2. آيا فکر مي کنيد همانقدري که مشغول ترقي کردن و افزايش درآمدتان هستيد همانقدر هم روي شرايط اقتصادي و مشکلات مالي که ممکن است در اين دوره رشدتان پيش بيايد کنترل داريد؟

 

3. آيا هيچ برنامه اي براي ثروتمند شدن داريد؟

 

4. آيا هيچ مقدمه اي براي شروع کردن کسب و کاري که يک عمر در آرزويش بوده ايد چيده ايد؟

 

اگر شما به حداکثر يک سوال جواب منفي داده ايد به شما تبريک مي گوييم. شما راه و رسم ثروتمند شدن را مي دانيد و مي توانيد با کسب و کار خودتان روز به روز به آن نزديک تر شويد اما اگر به 2 تا 4 سوال جواب منفي داده ايد هيچ زماني از حالا براي تغيير شيوه زندگي و به دست آوردن کنترل تان روي فعاليت ها و تصميم هاي اقتصادي تان وجود ندارد. پس همين حالا دست به کار شويد.

 

● در رقابت هاي تان پيروز مي شويد؟

 

1. آيا واقعا معتقديد، الان بهترين فرصت براي اين است که از شانس هايي که پيش رويتان است استفاده کنيد؟

 

2. آيا يک آدم با اعتماد به نفس هستيد که فکر مي کنيد آينده تان پر از فرصت هاي موفقيت آميز است؟

 

3. آيا گمان مي کنيد که شما مهارت ها و توانايي هاي لازم را براي رسيدن به اهداف تان داريد؟

 

4. آيا فکر مي کنيد که آدم هاي رقابت جو و رقيب هاي شما به جاي اين که دشمن تان باشند معلم هايي هستند که مي توانيد از آن ها چيزهاي تازه اي ياد بگيريد؟

 

اگر شما تنها به يکي از اين سوال ها پاسخ منفي مي دهيد به شما تبريک مي گوييم. شما يک شخصيت برنده داريد که براي رسيدن به اهداف تان به شما کمک مي کند. اگر شما به حدود 2 تا 4 سوال پاسخ منفي مي دهيد شخصيتي داريد که در زمان انجام کارها و رسيدن به موفقيت همراهي تان مي کند اما زماني که اوضاع کمي پيچيده تر مي شود و رقابت ها شدت مي گيرند مي تواند به ضرر شما تمام شود.

 

● يک مبارز واقعي هستيد؟

 

1. آيا تا کنون آرزوهاي دور و درازتان را روي کاغذ نوشته ايد؟

 

2. آيا هرگز اين که چه کارهايي را تا پايان سال مي خواهيد انجام دهيد و چه کارهايي را بايد تا آن مدت به پايان برسانيد را نوشته ايد؟

 

3. آيا قدم هاي خاصي براي اين که راحت تر به اهداف بزرگ تان برسيد را طراحي کرده ايد يا اين که مقدماتي براي اين که در اين مسير موفق تر باشيد را فراهم کرده ايد؟

 

4. آيا اغلب به اهدافي که معين کرده ايد دست مي يابيد و هدف تازه اي را براي خودتان مشخص مي کنيد؟

 

اگر شما به حداکثر يک سوال از اين 4 سوال پاسخ منفي بدهيد باز هم به شما تبريک مي گوييم. شما يک مبارز واقعي هستيد و با موفقيت به اهداف تان دست خواهيد يافت اما اگر به 2 تا 4 سوال پاسخ منفي دهيد بايد بگوييم که شما در حل و فصل وضعيت موجودتان موفق خواهيد شد اما هرگز به آرزوها و روياهاي تان نخواهيد رسيد.

 

● يک زندگي متعادل داريد؟

 

1. آيا احساس مي کنيد چيزي را در زندگي تان گم کرده ايد؟

 

2. آيا به خاطر انجام کارهاي روزانه تان از تفريح و سرگرمي تان صرف نظر مي کنيد؟

 

3. آيا تمام روز چشم تان را به ساعت مي دوزيد و منتظر تمام شدن روز مي مانيد؟

 

4. آيا زمان خالي تان را با کارهايي که نياز به تفکر چنداني ندارند و حواس تان را از موضوعات جدي پرت مي کند مثل تلوزيون ديدن پرمي کنيد؟

 

اگر پاسخ شما به حداکثر يک سوال بله است، تبريک مي گوييم! باتوجه به اين پاسخ ها بايد گفت که شما مي توانيد منافع شخصي و احساسات خود را با مسئوليت هاي تان در يک مسير متعادل قرار دهيد اما اگر پاسخ شما به 2 تا 4سوال بله است، وقت آن است که براي ايجاد يک تغيير و آوردن شادي به زندگي تان دست به کار شويد. فرصت را از دست ندهيد چون فردا خيلي دير است!

 

● بايد نگاهي به ارتباطات تان بيندازيد؟

 

1. آيا به خاطر اين که سرتان شلوغ است و درگير کار هستيد فعاليت ها و تفريحات خانوادگي تان را به تعويق مي اندازيد؟

 

2. آيا فکر مي کنيد بيش از حد درگير هستيد و فرصتي براي برقرار نگه داشتن ارتباط تان با دوست هاي قديمي را نداريد؟

 

3. آيا فکر مي کنيد که رابطه هاي تان با همکارها يا شريک زندگي تان روز به روز تحليل مي رود و کمرنگ تر مي شود؟

 

4. در روزها و لحظه هاي پراسترس آيا به خاطر اين که مزاحم ديگران نباشيد از آن ها براي حل مشکلات تان کمک نمي گيريد؟

 

اگر شما به حداکثر يک سوال جواب مثبت داده ايد به شما تبريک مي گوييم. شما در اولويت بندي روابط تان يکي از موفق ترين آدم ها هستيد. اما اگر به حدود 2 تا 4 سال جواب مثبت داده ايد اجازه ندهيد که حتي يک روز ديگر از زندگي تان بدون توجه و تمرکز واقعي روي زندگي روزانه تان بگذرد. باور کنيد که آنچه واقعا در زندگي شما اهميت دارد کار يا چنين چيزهايي نيست بلکه آدم هاي دور و برتان است.

 

● مسائل مالي تان حسابي قاطي شده اند؟

 

1. آيا مي دانيد که پول هاي ماهانه تان چطور خرج مي شوند و کجا مي روند؟

 

2. آيا براي هدف هاي تان هر ماه پس انداز مي کنيد و پولي کنار مي گذاريد؟

 

3. آيا احساس مي کنيد که حساب بانکي و کارت بانک تان را تحت کنترل داريد و بي مهابا خرجش نمي کنيد؟

 

4. آيا توان اين را داريد که با همين درآمد فعلي پول جمع کنيد و تغيير قابل توجهي در وضعيت زندگي تان به وجود بياوريد؟

 

اگر شما به حداکثر يک سوال جواب منفي داده ايد به شما تبريک مي گوييم. مديريت مالي و اقتصادي شما در بهترين شرايط قرار دارد و شما يک فرد موفق در اين زمينه به حساب مي آييد اما اگر به حدود 2 تا 4 سال جواب منفي داده ايد بايد بگوييم که به زودي در معرض استرس هاي مالي زيادي قرار خواهيد گرفت و با اين رويه اي که در پيش گرفته ايد هرگز توان پول جمع کردن و موفقيت اقتصادي نخواهيد داشت.

منبع:مجله تپش



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۶۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • خسته هستید؟ این غذاها را بخورید
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت در اسپیکینگ آیلتس!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین