Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار درباره شکست پارس جنوبی مقابل سایپا بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود از دایی و مجموعه سایپا و مسئولان این باشگاه تشکر می‌کنم که با ما بازی کردند. این بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا ترکیب نهایی خود را زودتر بشناسیم و از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و هم ما و هم سایپا محکم بازی کردند. نتیجه در این دیدارها ملاک نیست و از دقیقه 60 کل ترکیب تیم را تغییر دادیم. با این حال این برد را به سایپا تبریک می‌گویم.

تارتار در مورد از دست رفتن پنالتی پارس جنوبی و اعتراض بازیکنانش به داور گفت: داور از طرف میزبان انتخاب شده بود و نمی توانیم روی آن صحبت کنیم. چند صحنه مشکوک برای ما رخ داد که داور از آن گذشت. اما به دلیل اینکه داور 2 پنالتی برای پارس جنوبی گرفته بود، خجالت کشید پنالتی سوم را بگیرد.

وی درباره شرایط تیمش در فصل نقل و انتقالات بیان کرد: تقریبا تیم ما شکل گرفته و 95 درصد ترکیبمان بسته شده است. تقریبا تیم پارس جنوبی کامل است اما اگر یک مهاجم بهتر از نفرات فعلی پیدا کنیم، وی را جذب می کنیم. در غیر این صورت کارمان را با مهاجمانی که در اختیار داریم، ادامه می دهیم. امروز هم 2 گل زدیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره بازی‌های دوستانه تیمش گفت:‌ چهارشنبه به اردوی ارمنستان می‌رویم و سه بازی مهم در این کشور داریم که یک بازی ما با استقلال است.

انتهای پیام/

در ارمنستان با استقلال بازی می کنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۸۹۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

شاگردان تارتار به سختی از سد سایپا عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی میزبان سایپا بود که در پایان وقت‌های عادی این مسابقه، دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافی شاگردان تارتار بالاخره از سد مقاوم شاگردان سرآسیایی عبور کردند و 2 بر یک پیروز شدند تا به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسند.

در این بازی محمد عمری (64 - از روی نقطه پنالتی) و حسین صادقی (118) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. تک گل سایپا را هم محمدحسین خسروی در دقیقه 69 وارد دروازه ملوان کرد.

مهرداد خسروی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به علیرضا ملکی و رضا فرجی بازیکنان سایپا کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی