Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمان:تأکید شهداء همواره بر ایجاد وحدت بوده

حجت‌الاسلام مهدی صباحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه کرمان در محل مصلی امام علی(ع) گفت: همه چیز این مملکت از خون شهداست و مسؤولان باید برای آن کار کرده و وحدت را حفظ کنند.

وی با اشاره به شخصیت حضرت حمزه ابراز کرد: این چهره اسلامی در طول زندگی خود همواره منشا خیر و برکت برای اسلام بوده است.

وی گفت: شهدای ایران اسلامی نیز همین راه را رفته‌اند، به ویژه آیت‌الله شهید بهشتی که چند روز پیش ایام شهادشان را گرامی داشتیم، تربیت یافته همین مکتب است.

صباحی خطاب به مسؤولان گفت: کدام شهید تاکنون از تفرقه صحبت کرده است که ما این چنین در جامعه رفتار می‌کنیم، درخواست آنها همواره وحدت بوده و در این زمینه نیز تلاش زیادی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: کشور ما دشمنان زیادی دارد و خودمان نباید در جامعه مسأله‌ساز شویم و برای خودمان مسأله درست کنیم.

امام جمعه موقت کرمان در پایان خاطر نشان کرد:شهدا را قدر بدانید و در راستای خواسته‌های آنان حرکت کنید که این دستور خدا و پیامبر خداست.

امام جمعه موقت سیرجان:شکست داعش شکست قدرت آمریکا و ناکامی سردمداران مستکبران است/ هجمه فرهنگی دشمن با هدف مقابله با ارزش‌های اسلامی در جامعه است

حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، توان و پیشرفت علمی، قدرت دفاعی، سپاه، اتحاد و همبستگی و اعتقادات دینی پایه‌های قدرت نظام ما هستند که می‌بینیم دشمنان به فکر توطئه، ضربه زدن و حمله به آنها هستند و ملت ما نه‌تنها از این پایه‌ها حفاظت می‌کند بلکه تقویت آن را وظیفه خود می‌داند.

امام جمعه موقت سیرجان بااشاره به ضرورت توجه و برنامه‌ریزی برنامه‌های فرهنگی افزود: هجمه فرهنگی دشمن با هدف مقابله با ارزش‌های اسلامی و ترویج بی‌بند و باری و فساد در جامعه است و امروزه اگر رهبری معظم مسأله آتش به اختیار را مطرح می‌فرمایند، نشان از این است که کارهای زمین‌مانده فرهنگی بسیار هستند و باید متولیان فرهنگی به‌صورت خودجوش در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن تلاش جدی داشته باشند.

وی به صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: صرفه‌جویی هم جنبه اعتقادی و هم جنبه انسانی دارد و دین ما اسراف را حرام می‌داند لذا صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف حکم دینی است که رعایتش واجب و ما با این صرفه‌جویی به همنوعان خود کمک می‌کنیم و اگر همه رعایت کنند مشکلی در کمبود آب و برق در کشور نداریم.

خطیب جمعه سیرجان شکست برنامه‌های آل سعود و آمریکا در تقویت و پرورش گروه‌های تروریستی و داعش را نشان از بیداری مردم در شناخت دشمن عنوان کرد و گفت: شکست داعش شکست قدرت آمریکا و ناکامی سردمداران مستکبران جهانی با همه نوکرانش برای حاکمیت و تسلط بر منطقه است.

حیدری به مناسبت‌های هفته به روز عفاف و حجاب که به مناسبت حمله به مسجد گوهر شاد در 21 تیر سال 1314 توسط عمال رضاخان صورت گرفت اشاره کرد و گفت: ریشه بسیاری از ناهنجاری‌ های اجتماعی از بدحجابی و بی‌حجابی است.

وی تصریح کرد: آن زمان هم دشمنان مخالف دین اسلام با کمک نوکران خود به‌دنبال ترویج فرهنگ منحط غرب و تیشه زدن به ریشه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم بودند که همیشه ناکام ماندند زیرا ملت ما با اعتقادات دینی و ارزش‌های اسلامی زندگی‌شان گره خورده است.

امام جمعه موقت آسمینون منوجان:حجاب؛ حافظ ارزشهاى انسان‏ است

حجت الاسلام و المسلمین بهبودی در خطبه های نماز جمعه بخش آسمینون منوجان گفت: حجاب؛ حافظ ارزشهاى انسان‏ است.
خطیب جمعه موقت بخش آسمینون با اشاره به سرکوب خونین قیام مردم علیه کشف حجاب در مسجد گوهرشاد(۱۳۱۴ ه.ش) و روز عفاف و حجاب‏ ،افزود: رضاخان دست‏نشانده و واداده‏ ى پهلوى دستور به کشف حجاب زنان داد،تا این‏که سرانجام به دستور وى در روزهاى ۲۰ و ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ شمسى مسجد گوهرشاد که مملو از جمعیت معترض بود، مورد حمله قرار گرفت و مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیده شد.
وی بیان کرد : دستاورد اصلى قیام مسجد گوهرشاد، نشان دادن ماهیت اصلى تمدن و رفاه غربى به جامعه ایرانى بود. با این قیام و کشتار وحشیانه رضاخان در آستان مبارک رضوى، ثابت شد که نسخه تجویزى روشنفکران براى مدرن شدن جامعه ایران، نه تنها به مقدس‏ترین اعتقادات آن ‏ها، بلکه به جان آن‏ ها نیز رحم نمى‏کند.
بهبودی خاطر نشان کرد :یکى از نمادهاى مسلمانى که اتحاد دینى را بین زنان مسلمان به نمایش مى‏گذارد، همین مسأله حجاب است ؛ به‏ طورى که حتى اگر زنى آنچنان باور به حجاب هم نداشته باشد، اگر به ‏طور محجبه ظاهر شود تأثیر زیادى در باورهاى دینى او خواهد داشت و چنان‏چه کنار پوشش، باور و اعتقاد قلبى نیز وجود داشته باشد، به‏ سان دژى غیر قابل نفوذ در برابر خیلى از آفت‏هاى اجتماعى خواهد بود.
خطیب جمعه موقت آسمینون با اشاره به جنگ سی و سه روزه لبنان بیان کرد: جنگ سى و سه روزه، یک طرف پیروزمند داشت، یک طرف شکست‏ خورده. خوب معلوم است طرف پیروزمند، حزب‏الله لبنان، مقاومت لبنان، ملت لبنان و در واقع امت اسلامى بودند.

وی افزود:این پیروزى از یک ‏طرف و شکست از یک‏طرف، یک حادثه بزرگ بود و عبرت هایى هم با خودش دارد که ملت ها - چه دشمنان بخواهند، چه نخواهند - از این عبرت ها استفاده خواهند کرد، یعنى ملت فلسطین، ملت عراق، ایران و ملت ها ى دیگر، همه به چشم خودشان دیدند که راه مقاومت و ایستادگى، تنها راه پیروزى است؛ راه دیگرى وجود ندارد؛ ولو مقاومت‏ کننده یک گروه کوچک باشد؛ولو آن‏ قدرتى که در مقابل آن مقاومت مى‏شود، ارتش درجه یک دنیا باشد و از طرف آمریکا هم حمایت بشود. هرچه باشد، این یک راز و سنّت الهى است.
بهبودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسؤولان قوه قضائیه، توصیه‏ ها و نکات بسیار مهمى را به مسؤولان این قوه و نیز سایر مسؤولان کشور متذکر شدند که در آن میان، دو نکته‏ ى اصلى احیاء اصل امر به معروف و نهى از منکر و توجه به این اصل مهم در قانون اساسى و نیز وظیفه‏ ى تلاش براى پرچمدارى حقوق عمومى و آزادى‏هاى مشروع مردم، از مهم‏ترین تذکرات رهبر معظم انقلاب بود.

وی بیان کرد:شایسته است که این دو نکته‏ ى اصلى در کنار سایر توصیه‏ هاى رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدى مسؤولان قوه قضائیه و سایر مسؤولان کشور قرار گیرد.
بهبودیهمچنین در خطبه اول به تربیت فرزندان از سنین خردسالی با توجه به سیره ائمه اطهار تاکید کرد.

امام جمعه رفسنجان:ضرورت تقابل جدی دولت با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا / توهین به سپاه ظلم است

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و رعایت نظم و مقررات و دعوت به اصلاح ذات البین ضمن قدردانی از دستگاه قضایی شهرستان در پی اقدام اخیر ان در اعدام یک مفسد اخلاقی اظهار داشت: از دستگاه قضا که قاطعانه در برخورد با مخلان و مفسدان اخلاقی کوتاه کوتاه نمی آیند و زحمات بی شائیه نیروی انتظامی را ارج می نهد تشکر می کنیم.

وی افزود: در در چند ماه گذشته یک تجاوز به عنف در دل شهر صورت گرفت که نیروی انتظامی پس از کسب اطلاع و شناسایی کمتر از ۲۰ ساعت فرد را دستگیر و دستگاه قضا به وظیفه شرعی خود عمل کرد و او را به دار مجازات اعدام آویخت.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: اراذل اوباش و مفسدان بدانند که نیروی انتطامی،نظامی، اطلاعاتی و قضایی کوتاه نمی ایند با شدت برخورد می کنند و آنها را رها نمی کنند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: مردم گله مندند از بحث مواد مخدر، باید برای این مهم فرهنگ سازی کنیم که جوانان به هیچ اعتیادی روی نیاورند ؛ اعتیاد در هر شکل نابود کننده است و زندگی ها را تلاشی می کند.

وی افزود: در زمینه قلیان که نیروی انتظامی انگیزه قوی داشتند همه مسئولان شهرستان پای کار بودند و الان مصرف قلیان در ملاعام و پارک ها غیر مجاز است و در صورت مشاهده نیروی انتطامی را مطلع سازید تا برخورد کند.

رمضانی با اشاره به آغاز طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان بیان داشت: در این موضوع یک عزم عمومی صورت گرفته و نیروی انتظامی پای کار امده است، نمی گوییم که به افراد فقیر کمک نشود بلکه به این شکل نباشد این خلاق قانون و کرامت انسانی است، اگر واقعا فرد نیازمند باشند تحت پوششش کمیته امداد و بهزیستی یا خیریه هاقرار میگیرند به فقیر بایستی هدفمند و مدیریت شده کمک کنیم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ضرورت عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: عمل به این مهم سیلی محکمی بر دهان شیطان و ایادی آن است وضع کنونی جامعه را ببینید روز عفاف و حجاب در پیش از است وضعیت پوشش در جامعه نگران کننده است.

وی افزود: این چه ایمانی است که از شهرهای دیگر گروه هایی را دعوت می کند تا نامشروع برنامه اجرا می کنند در شهر خودمان هستند گروه هایی که مشروع برنامه اجرا می کنند، اگر اهل رعایت نباشیم امر به معروف نکنیم هرچند متدین باشیم اگر گناه در جامعه زیاد شد تر و خشک همه با هم می سوزند.

رمضانی پور بیان داشت: اجازه ندهیم محلات اجازه ندهند به بهانه عروسی آسایش مردم را بهم بزنند اجازه ندهیم هر کس هرکار دوست دارد انجام دهد.

وی تصریح کرد: برخی به سمت آزادی های غیر مشروع رفتند و این محصول کم توجهی و بی اعتقادی برخی مسئولین عالی کشور است هرچند قدردانی می کنیم از وزیر کشور که بخش نامه ای را در این زمینه صادر کردند.

رمضانی پور با گرامیداشت روز عفاف و حجاب در ۲۱ تیرماه اظهار داشت: نگذاریم خون شهدای حجاب هدر برود و حجاب از جامعه ما برچیده شود امروز ماهواره و فضای مجازی کار خودش را انجام می دهد و زورش از رضاخان قلدر هم بیشتر شد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سخنی از امام(ره) که فرمودند “جلوگیری از آزادی های مخرب غربی بر مسئولان و مردم واجب است و مخالفت اسلام با بی عفتی است نه آزادی ” تصریح کرد: مخالفت اسلام با بی حجابی نه مقابله با آزادی افراد بلکه همان بی عفتی است، باید در این راستا قدم برداریم.

رمضانی با اشاره به برنامه های ویژه هفته حجاب و عفاف در شهرستان بیان داشت:همایش حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت خانواده روز سه شنبه ۲۰ تیر ماه و تجمع و راهپیمایی به مناسبت روز عفاف و حجاب چهارشنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۸ از مسیر میدان شهدا تا مسجد جامع از سوی سپاه ناحیه مقاومت برگزار می شود.

امام جمعه به دیدار اخیر مسئولان قضایی کشور با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر ، ضرورت برخورد جدی با قانون شکنان در جامعه ، ضرورت تلاش برای اصلاح هر چه بیشتر و سالم سازی قوه قضائیه و اهمیت آموزش عمومی و در پیش رفتن روشهای جذاب در آشنایی مردم با حقوقشان را از جمله میاحث این دیدار عنوان کرد.

رمضانی پور با تقدیر از اقدام شایسته مجلس در تقابل با قانون جدید تحریم های سنای آمریکا ، تقابل جدی دولت به ویژه تیم مذاکره کننده را لازم دانست و گفت: تحریم های جدید گرفتاریهای جدید زیادی را ایجاد می کند که ده برجام دیگر هم نمی تواند کاری کند ، حضرات آقایان جدی وارد شوید پناه ببرید به رهبری و امت نترسید از غربی ها و اروپایی ها .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به میزبانی دولت فرانسه از منافقین اظهار داشت: دولت در برابر این اقدام دولت فرانسه صرفا یک گلایه می کند باید تو دهن اینها می زدند، باید سفیر فرانسه را احضار میکردند ؛ چه چیزی باعث شده که اینها به راحتی عزت ملت را زیر سوال می برند و شما برخورد نمی کنید.

وی با اشاره به سالگرد جنگ ۳۳ روزه مقاومت اسلامی لبنان در مقابل رژیم بعثی صهیونسم و شکست افتضاح اسرائیل تصریح کرد: رژیم بعثی بداند حزب الله لبنان امروز هرچه بیشتر بر اقتدار و تاکتیک خود افزوده و اماده مقابله با رژیم جعلی خواهد بود، صدها و هزاران موشک اماده دارد برای ریختن بر سر این صهیونیسم های جنایتکار.

رمضانی پور به سالروز افشای کودتای آمریکا ور پادگان نوژه در سال ۵۹ و آغاز تحریم ها آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: به فرموده رهبر فرزانه انقلاب علاج صحیح تقابل با آمریکا استحکام نظام داخلی کشور است ، مسئولات از سخنان تفرقه انگیز و ایجاد دو قطبی در کشور پرهیز و زمینه توهین به خودشان را فراهم نکنند مردم عملکرذ را می بینند و عکس العمل نشان می دهند.

وی خاطر نشان کرد: باید بگوییم فاین تذهبون؟ یکی از ظلم های توهین به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و جاداشت مردم واکنش تندی در برابر این سخنان انجام می دانند سپاهی که با اینهم عظمت و اقتدار ایستاده است حقش این است که اینگونه برخورد کنند و سخن برانند ؟

رمضانی پور در ادامه با اشاره به انعقاد قرار دادهای نفتی جدید در کشورمان تصریح کرد: در این قرار دادها هم خطر نفوذ است هم بد عهدی هایی از سوی شرکت توتال فرانسه ، ما از دولت می خواهیم پول به اینها ندهید اینها را بر باد فنا خواهید داد اینها به عهد خودشان وفا نخواهند کرد.

امام جمعه رفسنجان در پایان با اشاره به تشدید گرمای هوا بر ضرورت مصرف بهینه آب و برق در شهرستان تاکید کرد و گفت: اگر هر کدام از ما تنها ده درصد صرفه جویی کنیم از بحران عبور خواهیم کرد .

امام جمعه منوجان:دشمن به دنبال تهاجم فرهنگی اجتماعی و از هم پاشیدن خانواده‌ها در جنگ نرم است

حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه منوجان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعات امروز جامعه ما خانواده است، گفت: بنیان خانواده‌ها در جامعه ما در حال متلاشی شدن است که اگر مردم توجه بیشتری به آموزه‌های دینی داشته باشند از وضعیتی که دشمنان برای ما به رقم می‌زنند نجات می‌یابند.

امام جمعه موقت منوجان با بیان اینکه زندگی مشترک در اسلام جایگاهی والا و مقدسی است، افزود: آن چیزی که زندگی مشترک را محکم می‌کند تنها قانون ازدواج نیست بلکه مودت و دوستی است و اگر به غیر از این باشد زندگی دوامی نخواهد داشت.

ویبا بیان اینکه زندگی مشترک باید محل آرامش باشد نه محل دلهره و اضطراب عنوان کرد: امروز وظیفه همه ماست که در راستای رفع مشکلات تلاش و به یکدیگر گوشزد کنیم.

سالاری با اشاره به فرمایشات پیامبر اسلام (ص) بیان داشت: کاملترین مردم از جهت ایمان، مردمی هستند که با اخلاق و بهترین آنان کسانی هستند که با همسرانشان خوش رفتار باشند.

وی با بیان اینکه در نظام خانواده اصولی وجود دارد که قرآن نیز به آن اشاره کرده است، ابراز داشت: محبت و پایه‌گذاری زندگی مشترک آن چیزیست که در اسلام آمده است.

امام جمعه موقت منوجان ادامه داد: مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی که گفته و مرور می‌شوند تنها روایات تاریخی نیست بلکه باید مردم در مرحله عمل به این رویدادها توجه کنند.

وی اشاره‌ای به سالروز کشف توطئه آمریکا علیه اسلام و حجاب کرد و گفت: توطئه‌های آمریکا علیه ایران و اسلام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و تاکنون ادامه دارد.

سالاری افزود: آمریکا به این نتیجه رسید که تقبل عملی و جنگ تن به تن علیه ایران جوابگو نخواهد بود و سپس به دنبال تهاجم فرهنگی اجتماعی، نشانه رفتن و از هم پاشیدن خانواده‌ها در جنگ نرم است.

امام جمعه موقت منوجان خاطرنشان کرد: به احیای فرضیه بزرگ الهی و نهی از منکر که در قانون اساسی و تذکر مقام معظم رهبری است توجهی نمی‌شود.

امام جمعه ریگان:افرادی که مقابل سپاه سینه سپر می کنند از سرگذشت عمروبن عبدودها عبرت بگیرند/ امضای قرار داد توتال فرانسه مغایر روح اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه ای این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه و دادگستری شهرستان ریگاناظهار داشت:درخواست ما از قوه قضائیه این است که نسبت به آمران به امر معروف و ناهیان از منکر توجه ای ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه ریگان ادامه داد: با متخلفان برخورد و مجازات شوند اما آبروی نزدیکان و اعضای خانواده آنها محفوظ بماند.

وی اشاره داشت به روز عفاف و حجاب و افزود: حضرت امام (ره) فرمودند؛ وصیت من به مجلس شورای اسلامی حال و آینده ،رئیس جمهور و روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و دولت در هر زمان آن است که نگذارند این دستگاه های خبری و مطبوعات و مجلات از اسلام و مسائل کشور منحرف شوند باید همه بدانید آزادی به شکل غربی موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود و از نظر اسلام و عقل محکوم است.

رنجبر ماهانی ادامه داد: امام(ره) در جمله دیگری می فرمایند، ما با ترقی زنان مخالف نیستیم ما با فحشا مخالفیم. زن ها گمان کنند که این مقام زن است که باید بزک کرده بیرون برود با سر باز و لخت، این مقام زن نیست این عروسک بازی است. این جمله ای است که امام (ره) فرمودند و به همین مناسبت برخی ها اینطور وانمود کردند که با توجه به این که شخصیت و جایگاه زن یک شخصیتی است که باید مادر خانه باشد کانون و مهد تربیت است در خانه، لذا شما نگاه کنید امروز دشمنان اسلام از زن چگونه استفاده می کنند داعش دیدگاه و نظرش راجع به زن چیست؟ امروز این امنیتی که ما داریم این نوامیسی که در نظام ما در امنیت کامل برخوردار هستند در اثر این است که جایگاه زن در نظام ما جایگاه خودش را پیدا کرده است لذا ما باید قدردان نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی باشیم.

خطیب جمعه ر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟