Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@23:43:01 GMT

دردسرهای خط دفاع سرخپوشان تبریزی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۰۲۹۶۴

دردسرهای خط دفاع سرخپوشان تبریزی

به گزارش پارس نیوز،

محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در امر جذب بازیکن جدید در نظر گرفت، مشکلات این تیم را بسیار زیاد کرده است. به همین خاطر وقتی سعید آقایی و خالد شفیعی تراکتور را به مقصد سپاهان و اف سی سئول کره جنوبی ترک کردند، پیش بینی می شد دردسرهایی در خط دفاع برای سرخپوشان تبریزی ایجاد شود. حالا اما مشکل دیگری گریبان یحیی گل محمدی را گرفته است؛ پارگی رباط صلیبی هادی محمدی و نبود بازیکن جایگزین در تراکتورسازی!

یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی برای لیگ هفدهم روی هادی محمدی به عنوان یک مدافع باتجربه حساب ویژه ای باز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی که در همه بازی های تدارکاتی در مرکز دفاع تراکتورسازی به میدان رفت، یکی از نفرات کلیدی این تیم بود اما حالا با دوری بلندمدت او خط دفاع تیم تبریزی با مشکل مواجه می شود. در این شرایط غیر از محمد ایرانپوریان که در دفاع راست به میدان خواهد رفت، سایر نفرات دفاعی تراکتورسازی را بازیکنان جوان تشکیل خواهند داد.

با توجه به اینکه گل محمدی تمایلی هم به بازگشت محسن بنگر ندارد، او مجبور است در خط دفاع به نفرات جوان میدان دهد. در این شرایط محمدرضا مهدی زاده دفاع وسط ثابت تراکتور خواهد بود و احتمالا عارف آقاسی بازیکن تیم امید که چندی قبل در جام جهانی جوانان به صورت فیکس در ترکیب تیم ایران به میدان رفت زوج او را تشکیل خواهد داد. این در حالی است که محمد نادری دفاع چپ جوان تراکتور توانایی بازی در دفاع وسط را دارد و در بازی تدارکاتی دیروز مقابل تیم امید -که آقاسی در ترکیب تیم حریف بازی می کرد- هم به عنوان مدافع وسط در ترکیب تیمش به میدان رفت.

البته اگر قرار باشد نادری به دفاع وسط بیاید، در سمت چپ شاید مشکلاتی ایجاد شود. محمد مسلمی پور دیگر مدافع چپ جوان سرخپوشان است که می تواند به جای نادری بازی کند. البته یک احتمال دیگر هم وجود دارد. اینکه نادری و مهدی زاده در دفاع وسط به میدان بروند و شهرام گودرزی که سال گذشته هم در دفاع چپ به میدان رفته بود، بار دیگر در این پست برای تراکتورسازان بازی کند.

باید دید در نهایت یحیی گل محمدی چه تصمیمی برای خط دفاعی تیمش خواهد گرفت.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است