Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکمیل و احداث پل ۵۵ متری در کم ترین زمان ممکن جمعا با اعتباری بالغ بر ٣ میلیاردتومان توسط اداره کل راه و شهریازی انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآسماری,پروژه جاده و پل پیون در محور اندیکا-ایذه با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ,دکترحاج محمدی مشاور عالی سازمان برنامه و بودجه کشور,مهندس رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستانافتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جاده و پل که ۴ سال متوقف و رها شده بود در اقدامی مشترک توسط اداره کل راه و شهرسازی وسازمان آب و برق خوزستان و همچنین مجری گری پروژه توسط مهندس علی عیدی وندی از سوی اداره کل راه وشهرسازی و مهندس افشاری از سوی سازمان آب و برق با تقسیم کار و استفاده از بیانات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با استفاده از تمامی ظرفیت های دو دستگاه، عملیات اجرایی جاده و پل انجام گردید و امروز به بهره برداری رسید.

مهندس عیدیوندی مجری این پروژه در گفتگو با خبرنگار ما گفت:عملیات خاکی جاده های طرفین پل به طول ٣.۵ کیلومتر شامل ٨۵ هزار مترمکعب عملیات خاکبرداری و ١۶ هزار متر مکعب خاکریزی توسط اداره کل راه و شهرسازی و ادارات مسجدسلیمان و اندیکا انجام گردید.

وی ادامه داد: تکمیل و احداث پل ۵۵ متری در کم ترین زمان ممکن جمعا با اعتباری بالغ بر ٣ میلیاردتومان توسط اداره کل راه و شهریازی انجام شد.

عیدیوندی گفت: همچنین روکش آسفالت جاده های طرفین پل شامل زیر سازی و روسازی با اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلبون تومان توسط سازمان اب و برق خوزستان و پشتیبانی عملیات خاکی به صورت کامل توسط سد شهید عباسپور انجام گردید.

مهندس عیدیوندی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های بی وقفه و پیگیری های مجدانه مهندس علی عسگر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد و گفت: بی شک نقش مهندس ظاهری در به سرانجام رساندن این پروژه غیرقابل انکار است که در همین جا از وی تشکر وقدردانی می نمایم.

همچنین جادارد از دیگر عزیزان مهندس شمسایی، مهندس افشاری، مهندس صالحی مدیر عامل سد عباسپور و همچنین مهندس رحمانی مهندس کریمی نژاد، مهندس مهری دهنو، پرسنل خدوم سد شهید عباسپور، پرسنل جان برکف وسخت کوش راه و شهرسازی و راهداری که در به ثمر نشستن این پروژه زحمت کشیدند تشکر ویژه ای داشته باشم.

در پایان نیز از تلاش های خالصانه مهندس بونکدار مدیر شرکت دره ساز که در کم ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل مردم مناطق مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و ایذه کمال همکاری را داشته اند و تشکر و سپاسگزاری را می نماییم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۳۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار