Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: «ظلم»، «ربا» و «تبعیض» مانع نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار با علی ملازاده جانشین بازرسی ستادصیانت از حقوق شهروندی وزارت کشور گفت : ایمان و اعتقاد مردم باید در امنیت و مصونیت قرار گیرد زیرا اعتقاد مردم سرمایه‌ای نیست که به این سادگی به دست آید و اگر آسیب ببیند جامعه با مشکلات عدیده‌ای مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فعالیت بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود : وقتی حجاب در جامعه شکل واقعی می گیرد که بر روی عفاف کار کنیم زیرا عفاف یک فضیلت اخلاقی و خلق خوی درونی است و با اصلاح آن، حجاب هم درست خواهد شد.امام جمعه قزوین ، عقیده، عبادت، تقوا، کرامت، عفاف و حجاب را مراحل مهندسی شده در دین برشمرد و گفت : اگر می‌خواهیم حجاب در جامعه ترویج پیدا کند و نهادینه شود، باید بر مبنای نقشه مهندسی شده دین حرکت کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش